اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یک هزار و 300 یتیم در انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: همزمان با شب‌های قدر برای قریب به یک هزار و 300 فرزند یتیم و محسنین فاقد حامی از خیران و مردم نیکوکار زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌ صورت حضوری و غیرحضوری نام‌‎نویسی می‌شود.

یک هزار و 300 یتیم در انتظار حامی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز ماه رمضان طرح‌های بسیاری در کمک به نیازمندان در حال اجراست که مهمترین آن طرح اطعام مهدوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال 313 آشپزخانه به نیابت از یاران حضرت مهدی، در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، افزود: سهم استان زنجان پنج آشپزخانه است که در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای تهیه و توزیع حداقل 50 هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه با گذشت حدود دو دهه از ماه رمضان و فرا رسیدن شب‌‎های قدر طرح اکرام ایتام در حال اجراست، تصریح کرد: همزمان با شب‌های قدر برای قریب به یک هزار و 300 فرزند یتیم و محسنین فاقد حامی از خیران و مردم نیکوکار زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌ صورت حضوری و غیرحضوری نام‌‎نویسی می‌شود.

صفری با اشاره به افزایش مراجعات مردمی به دلیل چالش‌های اقتصادی بیان کرد: راهبرد کمیته امداد زمینه‌سازی برای ارتقای مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد و تقویت مداخلات و حضور داوطلبانه مردمی در فرآیند فقرزدایی از طریق مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران گفت: شماره کارت 0374-0000-9979-6037 برای دریافت کمک‌های مردمی در رزمایش ملی بخشش ایرانیان در قالب مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به این امر مهم اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول