اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت افزایش امکانات نقاهتگاه بیماران کرونایی در دهدشت

فرماندار کهگیلویه با ابراز نگرانی از وضعیت کرونا در برخی روستاهای شهرستان، خواستار توجه دانشگاه علوم پزشکی نسبت به امکانات نقاهتگاه دهدشت شد.

ضرورت افزایش امکانات نقاهتگاه بیماران کرونایی در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در دیدار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در فرمانداری دهدشت با تشریح اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با کوید 19 در شهرستان اظهار داشت: از ابتدای ورود ویروس با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تجمعات بیماری کنترل شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با آغاز بازگشایی صنوف و فاصله‌گذاری هوشمند نگرانی‌هایی برای سرایت ویروس بوجود آمد و پس از آن بود که آمار مبتلایان در شهرستان سیر صعودی به خود گرفت.

اتابک با اشاره به موج کرونا در روستاها گفت: کلایه، کوشک و چهارمه از روستاهای درگیر بیماری بودند و خوشه‌های ویروس بیشتر خانوادگی بود و کنترل را کمی دشوار کرد.

فرماندار کهگیلویه افزود: خوشه‌های کلایه و کوشک قطع شد اما در چهارمه تعدادی از بیماران به نقاهتگاه نیامدند و این نگرانی وجود دارد که ویروس را به دیگران منتقل کنند.

اتابک عدم همکاری مردم را متذکر شدو تصریح کرد: حضور مردم در مراسمات شلوغ و غیرضروری به مشکلات بیشتر دامن زده است.از طرفی مقاومت مردم برای حضور در نقاهتگاه از مشکلاتی است که روزانه با آن درگیر هستیم تا جایی که گاهی برای انتقال یک بیمار به این مرکز درمانی مجبور به استفاده از مأمور انتظامی می‌شویم.

وی با بیان اینکه وضعیت خوزستان و تعطیلی ادارات این استان ما را نگرانی مسافرت مردم به شهرستان کرده است، از مردم خواست در راستای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع ویروس با مسؤولان همکاری کنند.

اتابک با اشاره به فعال بودن 25 تخت نقاهتگاهی در دهدشت گفت: امکانات نقاهتگاه باید بیشتر شود تا بیماران را بتوانیم در این مرکز ماندگار کنیم.

 

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول