اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کاهش مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر در سمنان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: آمار متوفیان ناشی از مصرف مواد مخدر در استان سمنان بین بانوان ۲۰ درصد و بین آقایان ۴۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن ارگی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری عنوان کرد: سال ۹۸ در استان سمنان در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش چشمگیری را شاهد بودیم.

وی از همکاری و تلاش‌های استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در مبارزه و مقابله با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به شکل نوینی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر طراحی شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: در سال ۹۸ آمار متوفیان ناشی از معتادان مواد مخدر در استان سمنان در مقایسه با سال ۹۷ کاهش چشمگیری یافته است.

ارگی ادامه داد: استان سمنان از نظر درمان و پیگیری برای درمان معتادان مواد مخدر در سال ۹۸ رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

وی تصریح کرد: بر اساس مستندات موجود، آمار متوفیان ناشی از مصرف مواد مخدر در استان سمنان بین بانوان ۲۰ درصد و بین آقایان ۴۰ درصد در سال ۹۸ کاهش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اضافه کرد: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در سال ۹۹ با رهیافت‌های اصولی با تلاش نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بهزیستی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول