اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توزیع 150 بسته معیشتی بین اصحاب رسانه کرمانشاه/ «کرونا» در ایران دریای همدلی به راه انداخت

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی با ارزش بیش از 350 میلیون ریال میان اصحاب رسانه این استان توزیع شد.

توزیع 150 بسته معیشتی بین اصحاب رسانه کرمانشاه/ «کرونا» در ایران دریای همدلی به راه انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن موحد امروز در حاشیه آئین توریع بسته‌های معیشتی بین اصحاب رسانه استان در قالب رزمایش مساوات و همدلی، اظهار داشت: با مساعدت و همکاری مرکز افق آستانه امامزده سیده فاطمه (س) کرمانشاه و بسیج رسانه استان، امروز تعداد 150 بسته حمایتی در مجموع به ارزش بیش از 350 میلیون ریال تهیه و در بین اقشار مختلف جامعه از جمله خبرنگاران توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس منحوس کرونا در شرایط فعلی بیش از 4 میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده و 210 کشور هم اکنون در حال مبارزه با این ویروس هستند، اما مردم کشور عزیز ما با همدلی و حدت و ایمان به خدا توانستند در مبارزه با این ویروس از بسیاری از کشورها موفق‌تر عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ادامه داد: ملتی که با وحدت و با ایمان به خدا عزم خود را برای مبارزه با این ویروس جزم کرده و در راستای دستورات الهی گام برداشته و با تمام توان در عرصه‌های مختلف حاضر می‌شود، قطعا سربلند خواهد بود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش مساوات و همدلی، خاطرنشان کرد: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بحران ویروس منحوس کرونا در کشور ما تبدیل به دریایی از همدلی و همراهی شده و گوشه به گوشه ایران اسلامی نمایشگر فرصت‌های برای ایجاد همدلی و همراهی برای مبارزه با این ویروس منحوس شده است.

موحد با بیان این مطلب که خبرنگاران نیز از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در بحران کرونا هستند، گفت: خبرنگاران همانند کوزه گرانی هستند که از کوزه شکسته آب می‌خورند، از روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا مشغول انعکاس اخبار و مطالب این حوزه بوده و در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته اما آن‌ها نیز نیازمند مساعدت و یاری هستند.

وی اضافه کرد: بخشی از این این بسته‌ها که با مساعدت مرکز افق استان امامزاده سیده فاطمه (س) و جمعی از اهالی رسانه تهیه شده در اختیار خبرنگاران قرار گرفته و بخش دیگر آن از طرف این عزیزان در بین خانواده‌های مستعد توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقات و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در ادامه با تمجید از حرکت سازمان بسیج رسانه، گفت: امروز کشور آلمان که در بحث پزشکی ادعاهای بسیار زیادی دارد و شیطان بزرگ آمریکا ، باید در مقابل اراده مردم ایران زانو بزنند و سر تعظیم فرود بیاورند، مردمی که گوش به فرمان امام و رهبری خود در جهات مختلف همچون تولید ماسک، دستکش و لباس گرفته تا کمک‌های خیرخوانه بسیار موفق و زیبا عمل کرده و صحنه‌های زیبای را خلق کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی اضافه کرد: در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری یک خیزش بسیار خوبی در جامعه به راه افتاد و همه ملت ایران با لبیک گفتن به امام خود، جدایی از آمار و ارقام منتشر شده، صحنه‌های را خلق کرده که معنای حرکت و روحیه بسیجی‌گیری را به همگان نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: دوستان رسانه از روزهای اول جهاد خود در مقابل این ویروس منحوس را شروع کرده و با پوشش خبری و حضور در بیمارستان‌های محل درمان بیماران کرونایی به وظایف خود عمل کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز با ستایش این حرکت، گفت: رزمایش کمک مومنانه که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه شکل گرفته است گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا است و امیدواریم از این پس شاهد استمرار این حرمت زیبا و تاثیرگذار باشیم.

مجتبی بیاتی یادآور شد: این نوع کمک‌ها که ریشه در آموزه‌های دینی داشته و در ترویج فرهنگ نوعدوستی بسیار موثر بوده سبب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول