اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله: «اسرائیل» نمی‌تواند از معادله «موازنه وحشت» فرار کند

رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که دشمن اسرائیلی امروز از افزایش توانمندی حزب الله، هراسان است.

حزب الله: «اسرائیل» نمی‌تواند از معادله «موازنه وحشت» فرار کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که «ایستادگی حزب الله در برابر این حجم سنگین از فشارها، فی نفسه، پیروزی به شمار می‌رود».

پایگاه خبری «النشره» به نقل از رعد گزارش داد که «مأموریتهای خودکار حزب الله پس از آزادسازی سرزمین [لبنان] در سال 2000، حفظ ارزشها است... ولی مشکل امروز که رو به گسترش نیز هست، حمله به بستر مقاومت و فشار به آن است».

وی با بیان اینکه این فشار، بیشتر در قالب «محاصره مالی، اقتصادی و تلاش برای نابودی منابع ایجاد گروهها برای مقابله با خطرات دشمن» است، تصریح کرد: «با وجود رخدادها، دشمن اسرائیلی امروز از افزایش توانمندی حزب الله، هراسان است».

 این مسئول لبنانی با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی لبنان، «غافل نیست و اسرائیل نخواهد توانست از معادله موازنه وحشت، فرار کند»، خاطر نشان کرد: «گروههای زیادی از طیفهای موجود در دولت وجود دارد. از آغاز گفتیم که این دولت، شبیه تیم سیاسی ما نیست، ولی ما آماده همکاری با آن هستیم».

رعد درباره وضعیت اقتصادی لبنان گفت: «با تمام احترامی که برای کارشناسان اقتصادی قائل هستیم که قبلا به خطرهای [اقتصادی] اشاره کرده بودند، می‌گویم، بله، ما نیز درباره این خطرها با آنان اتفاق نظر داریم، ولی هیچ کدام از آنان، طرح آماده و برنامه‌ریزی شده‌ای به ما ارائه نکردند تا بر اساس آن، عمل کنیم».

وی در پایان خاطر نشان کرد: «اگر سرنگونی کشور [لبنان] با هدف، سرنگونی حزب الله است، این یک فاجعه به شمار می‌رود، ولی اگر هدف از اشاره ضمنی به سرنگونی کشور، خارج کردن اهرم فشار از دست حزب الله است، روشن می‌گویم که هیچ کس نمی‌تواند هیچ اهرمی را از دست ما بگیرد».

انتهای پیام/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول