اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تبلور عشق و همدلی در شرق گلستان/ توزیع 500 بسته معیشتی توسط اداره اوقاف مینودشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» و طرح «ضیافت همدلی» در شرق استان گلستان، گفت: تا کنون 500 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم.

تبلور عشق و همدلی در شرق گلستان/ توزیع 500 بسته معیشتی توسط اداره اوقاف مینودشت

جعفر ذوبی‌سرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز شیوع بیماری کرونا و مشکلات عدیده شکل گرفته به واسطه آن تنها با همدلی و مهرورزی همه آحاد جامعه برطرف می‌شود، اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که در تمام سختی‌ها و مشکلات در کنار یکدیگر قرار گرفته و حامی هم هستند.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت و حوزه اجرایی شرق استان گلستان از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور در صحنه بوده است، افزود: در طول هفته‌های گذشته براساس دستورات و مصوبات شورای سلامت و ستاد مقابله با بیماری کرونا و البته سیاست‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه اقدامات خود را ساماندهی کرده‌ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه پس از اقدامات متعدد از جمله تولید ماسک و گان و همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه وارد فاز جدیدی از اقدامات خود شده‌ایم، خاطرنشان کرد: پس از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش بزرگ «مواسات، همدلی» و «کمک مومنانه» اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان نیز خود را موظف به حضور در این رزمایش بزرگ دانست.

ذوبی‌سرابی با اشاره به اینکه در روزهای متعدد از جمله روز جوان، نیمه شعبان و ... بارها بسته‌های غذایی و معیشتی مختلفی را تولید و توزیع کردیم، ادامه داد: با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت همدلی را آغاز کرده‌ایم که در اجرای این طرح تاکنون بیش از 500 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

وی محل تامین منابع مالی این بسته‌ها را از مسیر نیات واقفان و خیرین، بقاع متبرکه و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های معیشتی توزیع شده حدود 200 هزار تومان است که تهیه و توزیع بسته‌ها نیز همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول