اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

توزیع 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در نشست هم‌اندیشی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با قدردانی از مدافعان سلامت و مسئولان عضو ستاد مقابله با کرونا،  اظهار داشت: از اوایل فروردین امسال، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و پویش رحمت برای کمک به نیازمندان در استان راه‌اندازی شده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
 
وی افزود: علاوه بر این، 25 هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و 8 هزار بسته از طریق پویش رحمت توزیع شده و 5 هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.
 
آل‌هاشم ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، امروز مساجد استان به محل تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا در مساجد و حسینیه‌ها رقم خورده است.
 
امام جمعه تبریز گفت: روحانیون و طلاب نیز در انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند که این تلاش‌ها در سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مورد توجه و لطف ایشان قرار گرفت.
 
وی همچنین با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در همه جای استان در جریان است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد رفع این بلا از سر ایران اسلامی، جهان اسلام و جهان بشریت باشیم.
 
انتهای پیام/۶۰۰۰۲/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول