اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

جمشیدی: چرخه انتخابی کشتی گیران را با انگیزه می‌کند/ با این روش حق به حقدار می رسد

مربی استان البرز گفت: با برگزاری چرخه انتخابی، قطعا همه کشتی گیران با انگیزه تمرین می کنند و برای هدفشان تلاش می‌کنند.

جمشیدی: چرخه انتخابی کشتی گیران را با انگیزه می‌کند/ با این روش حق به حقدار می رسد

حمیدرضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: شنیده‌ام قرار است انتخابی تیم ملی قانونمند شود. همه از این موضوع استقبال می‌کنند و خوشحالم که هر به حقدار می رسد. کسی که انتخاب می‌شود، نفرات بعدی هم او را کمک می کنند.

وی افزود: اگر انتخاب نفرات ملی پوش، انتصابی باشد، شرایط سخت‌تر می‌شود. واقعاً همه ناراضی هستند. حتی مردم هم این شرایط را قبول ندارند. کسی که با قاطعیت اول شود، دوبنده تیم ملی حقش است و استحقاق آن را دارد. با برگزاری چرخه انتخابی قطعا همه کشتی گیران با انگیزه تمرین می کنند و برای هدفشان تلاش می‌کنند.

جمشیدی در خصوص آنکه اگر کشتی‌گیری در رقابت‌های داخلی عملکرد خوبی داشته باشد ولی نتواند در مسابقات بین‌المللی امتیاز لازم را کسب کند، چه باید کرد، گفت: می‌شود کسی که در مسابقات داخلی اول می‌شود و نفر مدنظر سرمربی تیم ملی، با هم در یک تورنمنت آزمایش شوند و کشتی بگیرند و خروجی آن مشخص شود.

وی در خصوص انتخاب مربیان تیم ملی اظهار داشت: اینگونه درست نیست که یک نفر بگوید من با مربی خودم راحتم و با آن در اردوی تیم ملی شرکت کند. نقش مربیان سازنده چه می‌شود که در باشگاه ها کشتی‌گیران را پرورش می‌دهند؟ حضور مربیان سازنده در اردوی تیم ملی واقعاً خوب است.

مربی مربی برتر استان البرز در رابطه با مقابله شاگردانش با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرینات تعطیل است فقط می‌توانیم به کوه برویم. من 50 شاگرد داشتم در حال حاضر با 15 نفر تمرینات انفرادی می‌کنم امیدوارم هرچه زودتر این ویروس نابود شود و برای مدافعان سلامتی کشور آرزوی سلامتی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول