اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانسون: چاره‌ای جز تغییر شیوه زندگی برای مقابله با کرونا نداریم

نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که چاره‌ای جز این وجود ندارد که برای مقابله با کرونا شیوه زندگی را تغییر دهیم.

جانسون: چاره‌ای جز تغییر شیوه زندگی برای مقابله با کرونا نداریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا باید تغییرات بزرگی در شیوه زندگی خود بدهیم.

وی در ادامه سخنانش گفت که محیط‌های کار باید برای کارمندان امن باشد و احتمالا بتوانیم مدارس ابتدایی را در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) بازگشایی کنیم.

نخست وزیر انگلیس همچنین خبر داد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع تلفات کرونا در این کشور به ۳۲ هزار و ۶۵ نفر برسد.

بر اساس آخرین، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس نیز به بیش از ۲۲۳ هزار نفر رسیده است.

از سوی دیگر با گذشت ۶ هفته از اعمال محدودیت در بریتانیا در پی شیوع کرونا، جانسون نخستین دور کاهش مقررات محدودکننده را اعلام کرد.

بنابر گزارش روزنامه انگلیسی «میرور»، قرار است از روز چهارشنبه کاهش محدودیت‌ها اجرایی شود اما این تغییرات فقط در انگلیس اجرایی خواهد شد و گفته می‌شود همین مسئله جامعه بریتانیا که بجز انگلیس شامل (ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند) نیز هست را دچار چند دستگی خواهد کرد. (جزئیات بیشتر)

همچنین تصمیم جانسون در کم ارزش کردن شعار «در خانه بمان، جانها را نجات بده» و جایگزین کردن شعار «هوشیار باش» و بر سر کار برگرد، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و برنامه جانسون به طور کلی «گیج‌کننده و فاجعه‌آمیز» توصیف شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول