اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه علمای مسلمانان، امت اسلامی را به حمایت از قدس و مسجد الاقصی دعوت کرد

اتحادیه جهانی علمای مسلمانان ضمن محکوم کردن سریال‌های «منحطی» که دشمنان و اشغالگران را تبلیغ می‌کند، از امت اسلامی خواست که از مسجد الاقصی و قدس حمایت کنند.

اتحادیه علمای مسلمانان، امت اسلامی را به  حمایت از قدس و مسجد الاقصی  دعوت کرد

به گزارش گروه بین‌المللی خبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی علمای مسلمانان در بیانیه‌ای امروز (دوشنبه)،‌ در بیانیه‌ای از  امت اسلامی خواست که از قدس و مسجد الاقصی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»،‌ اتحادیه جهانی علمای مسلمانان در این ارتباط نوشت: «درست در زمانی که به پیشواز این شب‌های مبارک می‌رویم، امت اسلامی ما با چهار مصیبت دست و پنجه نرم می‌کند؛ مصیب و همه‌گیری کرونا و پیامدهای خطرناک ناشی از آن، مصیبت اشغالگران صهیونیست، مصیبت رسانه‌های گمراه‌کننده و سریال‌های منحط».

با آنکه در این بیانیه به سریال و رسانه‌ خاصی اشاره نشده است؛ اما‌ به نظر می‌رسد که هدف این پیام، سریال‌‌های «أم هارون» و «مخرج۷» باشد که از شبکه‌ سعودی «ام‌.بی‌.سی» درحال پخش است. در این سریال‌ها، همزیستی با صهیونیست‌ها به رغم خشم فلسطین و عادی‌سازی روابط سیاسی با تل‌آویو و برقراری روابط اقتصادی تبلیغ می‌شود.

در بیانیه یادشده در توصیف سریال‌های منحط گفته شده است: «دشمنان،‌ اشغالگران، عادی‌سازی روابط با اشغالگران قدس  و اقصای ما و همچنین وفاداری به آنها را تبلیغ می‌کند». و همچنین اشاره شده است که این سریال‌ها «ظلم، استبداد و سرکوب آزادی‌ها» را به نمایش می‌گذارند.

این اتحادیه از مردم خواست که برای رفع این مصیبت‌ها از سرزمین‌‌های اسلامی و تمام جهان به اعتکاف و تضرع در پیشگاه خداوند متعال روی بیاورند و همچنین از ثروتمندان می‌خواهد که در شرایط بحرانی کنونی به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و مصیبت‌دیدگان کمک کنند.

اتحادیه جهانی مسلمانان با «امانت بزرگ» قلمداد کردن مسجد الاقصی و قدس، از امت اسلامی خواست که از این دو گوهر گرانبها حمایت کنند و با جدیت و تمام امکانات مادی، معنوی خود در کنار فلسطینیان بایستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول