اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع بیش از 56 هزار پرس غذا بین نیازمندان/ 308 کودک یتیم صاحب حامی شدند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از 56 هزار پرس غذا در بین نیازمندان استان ایلام توزیع شده است.

توزیع بیش از 56 هزار پرس غذا بین نیازمندان/ 308 کودک یتیم صاحب حامی شدند

قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بیش از 56 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی افزود: برای تهیه این تعداد پرس غذا بیش از یک میلیارد تومان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه علاوه بر غذای گرم، تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان این استان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان است، افزود: در این مدت بیش از 8 هزار و 300 سبد غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده که در این زمینه نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 150 هزار پرس غذا و بیش از 10 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع شود.

وی در ادامه با عنوان اینکه همه هزینه‌های این تعداد پرس غذا و سبدهای غذایی با مشارکت افراد نیکوکار تأمین شده است، گفت: با توجه به استمرار این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان، از همه افراد خیر و نیکوکار در این استان در زمینه مشارکت در این امر نیک و خداپسندانه دعوت می‌کنیم.

موسی نژاد حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین این استان در قالب طرح اکرام ایتام  و محسنین را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از 308 کودک یتیم و محسنین نیازمند صاحب حامی شده‌اند.

انتهای پیام /970821/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول