اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صید 7 مدال کاتای ایران توسط دختران و پسران کاراته‌کای قم

پرونده نخستین دوره مسابقات کاتای مجازی کشور با موفقیت دختران و پسران کاراته‌کای استان قم در کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز این پیکارها بسته شد.

صید 7 مدال کاتای ایران توسط دختران و پسران کاراته‌کای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرونده نخستین دوره مسابقات کاتا مجازی پسران و دختران کشور در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی در حالی بسته شد که بین نفرات برتر اعلام شده از سوى سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، از قم هفت کاراته‌کا شامل چهار کاراته‌کای پسر و سه کاتاروی دختر حضور دارند.

در مسابقات کنترلی بخش پسران و در رده سنی جوانان متین محمدی‌یکتا که از چهره‌های شاخص کاتای قم محسوب می‌شود و عناوین کشوری متعددی در کارنامه دارد، بعد از نماینده‌های تهران و کرمان در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز نخستین دوره کاتای مجازی ایران را از آن خود کرد.

در مسابقات بخش غیر کنترلی پسران و در رده سنی بزرگسالان کمربند قهوه‌ای و مشکی از استان قم دو کاتارو موفق به کسب رتبه شدند،  مهدی گل وردی نماینده طلایی قم در این رده بود و عناوین دوم و سوم به ترتیب سیدعبدالله عبدالله‌پور از خوزستان و محمدحسین رستمی‌زاده دیگر کاتاروی قم تعلق گرفت.

همچنین از پیکارهای رده سنی بزرگسالان کمربند زیرقهوه‌ای نیز قم رتبه کسب کرد، در این بخش محمدرضا جعفری نماینده قم بود که بعد از کاتاروی استان فارس نایب‌قهرمان شد تا سهم پسران کاراته‌‌کای قم از نخستین دوره مسابقات کاتای مجازی کشور چهار مدال شامل یک طلا، یک نقره و دو برنز باشد.

در رده سنی جوانان کمربند زیرقهوه‌ای دختران ریحانه فهیمی از قم عنوان نخست را به خود اختصاص داد و در رده سنی نوجوانان کمربند قهوه‌ای و مشکی زینب قراقیه از قم با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز رسید، ضمن اینکه در رده سنی نونهالان کمربند زیرقهوه‌ای فاطمه فهیمی از قم برنز گرفت تا سهم دختران قم سه مدال شامل یک طلا و دو برنز باشد و قم با مجموع هفت مدال یکی از استان‌های موفق نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور لقب بگیرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول