اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دادستان کرمانشاه: مصادره واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

دادستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید برای رونق تولید هیچ بن‌بستی وجود داشته باشد، گفت: موضوع مصادره واحد‌های تولیدی توسط برخی بانک‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه: مصادره واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اخیرا خبری در رسانه ملی در خصوص مصادره واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها با استفاده از همراهی برخی کارشناسان رسمی دادگستری در کرمانشاه، منتشر شده است.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در واکنش به این خبر، اظهار داشت: حمایت از رونق تولید از تأکیدات مؤکد ریاست قوه قضائیه و دادستان کل کشور بوده و یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی است که ما نیز در استان آن را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: هرچند موضوعی که در رسانه ملی منعکس شد مربوط به سنوات قبل است، اما دستگاه قضایی استان ضمن مصمم بودن بر حمایت از تولید و نظارت بر اجرای تکالیف قانونی بانک‌ها، این مهم را با جدیت مورد پیگری قرار داده و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کرمی در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و  افزود: ایشان همواره بر حفظ رونق تولید، ارتقای امنیت اقتصادی، حمایت از گردش چرخ کارخانجات و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری‌های قانونی تاکید دارند و با عنایت به اینکه در جهت حمایت از تولید، شعار سال را  جهش تولید نامگذاری کرده‌اند، باید با همه توان از ظرفیت‌های تولید حمایت کرد و نباید برای رونق تولید هیچ بن‌بستی وجود داشته باشد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا، دادگستری استان کرمانشاه همواره در زمینه حمایت از تولید و صنایع رویکرد مشخص و آشکاری دارد و بازدیدهای مستمر از واحدهای اقتصادی استان، نظارت بر فعالیت بانک‌ها، پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، نظارت دقیق بر اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای آیین‌نامه اجرایی مربوطه و بخشنامه دادستان کل کشور، حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارگران و رسیدگی ویژه به مشکلات آن‌ها را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حمایت از تولیدات داخلی آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی را از خود برجای گذاشته و موجب رونق اقتصاد، سالم‌سازی و تقویت فرآیند‌های تولید، توزیع و مصرف کشور، رقابتی شدن فضای کسب و کار، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، خودکفایی هر چه بیشتر کشور، گسترش و ایجاد مشاغل جدید و در نهایت حمایت از کارگر ایرانی و بالطبع بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خواهد شد، لازم است همه مراجع ذی‌ربط این مهم را به صورت ویژه عملیاتی و ضمن شناخت دقیق ابزارها و راهکارهای موجود تلاش برای انجام نسخه‌های تجویز شده رهبر معظم انقلاب تحت عناوین مختلف اقتصاد مقاومتی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حمایت از تولید و اشتغال، رونق تولید و جهش تولید را به کار گیرند.

دادستان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: دستگاه قضائی استان این مهم را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول