اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آژیر خطر موج «سوم» اپیدمی کرونا در کرمانشاه به صدا درمی‌آید

استاندار کرمانشاه گفت: به زودی و با همکاری شهرداری و هلال احمر آژیر خطر موج سوم کرونا در سطح محلات شهر کرمانشاه به صدا در می‌آید.

آژیر خطر موج «سوم» اپیدمی کرونا در کرمانشاه به صدا درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد کرونا استان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نشست ستاد ملی کرونا اعلام کردند؛ نظر کارشناسان و متخصصین در تدوین و انجام اقدامات، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی مهم است و لازم است همه از منش والای ایشان الگو بگیریم.

وی افزود: از آغاز بحران کرونا تاکنون شاهد سه موج اپیدمی در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت در استان بوده‌ایم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سومین موج این اپیدمی شاهد افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان هستیم و دلیل این موضوع نیز به افزایش تست از بیماران سرپایی بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد تست‌ها تا 500 نفر در روز برای شناسایی بیماران پنهان، کار بسیار مناسبی است و به سلامت جامعه کمک می‌کند.

بازوند اظهار داشت: شرایط اپیدمی کرونا در استان بسیار نگران کننده است و در صورت عدم رعایت جدی پروتکل‌ها ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک موج شدید ابتلا به کرونا باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مغازه‌ها دوباره در کرمانشاه به اجرا گذاشته می‌شود.

وی متذکر شد: به‌زودی و با همکاری شهرداری و هلال احمر آژیر خطر موج سوم کرونا در سطح محلات شهر کرمانشاه به صدا در می‌آید.

2 دستگاه جدید تنفس مصنوعی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه اقلیتی از جامعه نسبت به مراعات پروتکل‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند و در واقع اینکار نوعی ظلم آشکار در حق دیگر افراد جامعه است.

وی در ادامه توجه ویژه به مناطق کم‌برخودار را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: افزایش توزیع ماسک با قیمت مناسب در محله‌های پر خطر در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه از تهیه دو دستگاه تنفس مصنوعی جدید برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: خرید این دو دستگاه نیازمند 2.5 میلیارد تومان اعتبار است که 1.5 میلیارد و 500 میلیون آن توسط استانداری کرمانشاه تامین می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول