اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها: خواستار لغو تحریم‌ها علیه ایران هستیم

دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها در ژنو، در پاسخ به رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در لغو تحریم‌ها علیه مردم ایران همراه و همصدا هستیم.

دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها: خواستار لغو تحریم‌ها علیه ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوان ساکو دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها در ژنو در پاسخ به  ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان داشت: در لغو تحریم‌ها علیه مردم ایران همراه و همصدا هستیم. 

در این پیام آمده است:

با سلام گرم از شورای جهانی کلیساها در ژنو.

امید واثق دارم علیرغم ادامه چالش‌های ناشی از بیماری همه‌گیر، جنابعالی و همکارانتان در انجام وظایف مهم خود موفق باشید.

 از نامه صمیمانه مورخ ۲۰ آوریل شما بسیار سپاسگزارم و از اینکه برای اینجانب در مسؤولیت دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها آرزوی موفقیت کرده‌اید، بسیار قدردانی می‌کنم.

از اینکه توانستیم با دیگر سازمان‌های مسیحی در درخواست لغو تحریم‌ها علیه ایران و سایر کشورها که متحمل سختی‌های زیادی شده‌اند، همراه و همصدا شویم بسیار خرسندم. ما همچنان به دعاهای خود برای مردم ایران و برای برقراری عدالت و صلح برای تمام مردم منطقه ادامه می‌دهیم.

اینجانب یادآوری بسیار مثبت جنابعالی راجع به رابطه‌ای که بین شورای جهانی کلیساها و مرکز گفتگوی بین ادیان و فرهنگ‌ها در تهران توسعه یافته را تأیید و تکرار می‌کنم .این واقعیت که این روند گفتگوها برای ربع قرن شکوفا شده و رونق یافته، به یقین دستاورد قابل توجهی در حوزه وسیع همکاری‌های دینی به شمار می‌رود. این ارتباطی است که  ما به جد به آن متعهد هستیم و منتظر برگزاری دور بعدی گفتگوها می‌باشیم. همکاران من و شما در این خصوص با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول