اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقاد حاجی دلیگانی از عدم ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره بیانیه گام دوم

نماینده شاهین شهر با انتقاد از مرکز پژوهش‌های مجلس در عدم ارائه گزارش از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مجلس دهم در حال نزدیک شدن به پایان فعالیتش بوده ولی گزارشی به نمایندگان داده نشده است.

انتقاد حاجی دلیگانی از عدم ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره بیانیه گام دوم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 23 اردیبهشت) مجلس و در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس، گفت: شما چند بار به درستی دستور دادید تا نقش مجلس در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مرکز پژوهش های مجلس آماده شود که با اتمام مجلس دوم هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اصلاح زیرساخت های بازار بورس، عنوان کرد: این زیرساخت ها برای حضور 180 هزار نفر به صورت آنلاین بود که در روزهای اخیر به علت حجم افزایش معاملات این تعداد به 2 میلیون نفر رسیده که نهایتا باید زیرساخت‌های الکترونیکی سازمان بورس برای عدم مشکل توسعه یابد.

لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: مرکز پژوهش‌ها گزارش خود را درباره نقش مجلس ارائه کرده است که ابعاد این موضوع باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آتی براساس مطالب آماده شده و بررسی شود.

رئیس مجلس همچنین درباره بورس افزود: مسئولان امر در حال تدبیر برای گسترش ظرفیت زیرساخت های الکترونیکی بازار بورس هستند تا امکان خرید سهام خرد تا سه میلیون نفر هم فراهم شود.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول