اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 7 تن و 357 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف 7 تن و 357 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد.

کشف 7 تن و 357 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده  در زابل

احمدثمره حسینی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی موفق شدند یک انبار روغن خوراکی را در بازار "الغدیر" شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی انبار ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن از محل بازدید و 7 تن و 357 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت ارزش روغن های احتکار شده 613 میلیون و 980 هزار ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ ثمره حسینی در ادامه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

کشف بیش از 8 تن روغن قاچاق در "زهک"

فرمانده انتظامی شهرستان زهک نیز  از کشف 8 تن و 40 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک انبار و دستگیری یک متهم خبر داد.

آیت الله قره گوزلو بیان داشت:  ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در پی دریافت  گزارشی مبنی بر اینکه فردی سودجو  مقادیر قابل توجهی روغن خوارکی  خارج از شبکه را در انباری به صورت غیر مجاز دپو کرده است، بررسی موضوع را دردستور کار قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زهک  افزود: با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت از این انبار ها بازرسی کردند و موفق به کشف 8 تن و 40 کیلو روغن خوراکی،224 عدد روغن چرخ خیاطی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان گمرک ارزش ریالی این محموله 650 میلیون ریال برآورده شده است، تصریح کرد: در این رابطه  یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ"قره گوزلو" با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با متخلفان و سودجویان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

انتهای پیام/75005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول