اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جذب هشت و نیم میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید قیر

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: اعتباری بالغ‌بر هشت و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و همچنین اعتبارات بازآفرینی جهت خرید قیر و آسفالت معابر ابرکوه جذب شده است.

جذب هشت و نیم میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید قیر

سید اصغر سجادی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور مبلغ شش میلیارد و 251 میلیون و 340 هزار ریال بابت آسفالت معابر سطح شهر به ویژه ورودی‌های ابرکوه در اسفندماه سال ۹۸ جذب و مراحل اخذ پیمانکار و طی امور اداری-مالی آن در فروردین نهایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات بازآفرینی نیز مبلغ دو میلیارد 223 میلیون ریال در ماه‌های پایانی سال ۹۸، ویژه ترمیم معابر بافت تاریخی به حساب شهرداری ابرکوه واریز شده است.

 سجادی با بیان اینکه قیمت قیر در هفته‌های اخیر کاهش یافته است، اذعان کرد: امیدواریم با جذب این اعتبارات در ماه‌های آتی شاهد بهسازی معابر فرسوده شهر ابرکوه باشیم.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش‌های حوزه مالی شهرداری ابرکوه و همچنین تلاش‌های مجدانه و مستمر سید علیرضا رسولی شهردار سابق ابرکوه به جهت جذب اعتبارت فوق در ماه‌های پایانی خدمت، خاطرنشان کرد: به یاری خداوند تمامی مبالغ فوق منطبق بر اسناد مالی به حساب‌های مربوطه واریز شده است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول