اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهبود ۵۶۵ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/۶ مبتلای جدید شناسایی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی هشت مورد جدید به ۶۱۴ نفر رسید، گفت: از این تعداد ۵۶۵ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند .

بهبود ۵۶۵ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/۶ مبتلای جدید شناسایی شد

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شد که نتیجه شش مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی بیان داشت: از مجموع نمونه‌های مثبت اعلام شده دو مورد مربوط به شهرستان بیرجند و چهار مورد مربوط به شهرستان درمیان است که با احتساب این تعداد، آمار مبتلایان در بیرجند به ۲۰۳ مورد و در درمیان به ۶۱ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تعداد مبتلایان کرونا در مابقی شهرستان‌ها، مطرح کرد: ۱۴۷ مورد در طبس، ۶۳ مورد در قاین، ۴۴ مورد در زیرکوه، ۲۶ مورد در فردوس، ۳۶ مورد در سرایان، ۱۹ مورد در بشرویه، هفت مورد در سربیشه، چهار مورد در نهبندان و چهار مورد در خوسف هستند.

مهدی‌زاده اعلام کرد: از روز نخست تاکنون چهار هزار و ۱۰۲ آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام شد که نتیجه سه هزار و ۴۸۸ مورد منفی و ۶۱۴ مورد مثبت شد.

وی با اشاره به وضعیت مبتلایان کرونا در استان، مطرح کرد: از مجموع بیماران کرونایی، ۵۶۵ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و پنج نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۴ نفر هستند ولی حال عمومی یک نفر از بیماران وخیم است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول