اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طرح استیضاح شهردار بناب برای دومین بار کلید خورد

با امضای سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بناب طرح استیضاح شهردار این شهر برای دومین بار کلید خورد!

طرح استیضاح شهردار بناب برای دومین بار کلید خورد

خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان: انجام خلاف قانون شهردار در اجرای ماده 101 با وجود اینکه شورای اسلامی شهر بناب با اجرای آن مخالف بود و هیأت تطبیق شهرستان نیز آن را رد کرده بود، عدم توجه شهردار به مصوبات شورای اسلامی شهر که در سال 1398 هیچ طرح اولویت‌دار بودجه را اجرایی نکرده است و همچنین انتقال خودسرانه زباله‌های شهرستان میاندوآب به شهر بناب و دفن آنها در محل زیبای قره‌قشون که موجبات اعتراض دوستداران محیط زیست و شهروندان گرامی شده است از دلایل این استیضاح اعلام شده است.

همچنین با وجود سپری شدن وقت قانونی شهردار در پاسخ به سوالات طرح شده و استنکاف وی از پاسخ قانونی بر اساس ماده 83 همین قانون موضوع به‌صورت استیضاح از شهردار مطرح شد که این از دیگر دلایل استیضاح شهردار بناب است.

طرح استیضاح شهردار بناب در آبان‌ماه سال 1398 نیز برای اولین بار کلید خورد که این طرح در صحن شورای اسلامی شهر بناب رأی نیاورد و وی همچنان شهردار ماند.

این گزارش می‌افزاید، چند روز پیش بحث طرح استیضاح شهردار بناب توسط یکی از پایگاه‌های خبری شهرستان رسانه‌ای شد که بلافاصله این خبر توسط رئیس شورای اسلامی شهر بناب تکذیب شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا رئیس محترم شورای اسلامی شهر بناب این خبر را نیز تکذیب خواهند کرد یا نه؟!

محبوب تیزپاز نیاری متولد 1346 پارس آباد مغان و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و شهرسازی است.

وی، پنجم آذر ماه سال 1397 با رأی 7 عضو شورای اسلامی شهر بناب از بین 9 گزینه معرفی شده برای این پست به‌عنوان شهردار بناب انتخاب و از 25 آذرماه همان سال رسماً فعالیت خود را به‌عنوان کلیددار شهر بناب آغاز کرده است.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول