اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخلفات کرونایی به پلمب ۱۹۰ واحد صنفی در کاشان منجر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از پلمب ۱۹۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی، در این شهرستان خبر داد.

تخلفات کرونایی به پلمب ۱۹۰ واحد صنفی در کاشان منجر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی قربانی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: از ابتدای طرح مقابله با بیماری کرونا تاکنون در سطح این شهرستان مأموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی و با همکاری اداره بهداشت و شهرداری شهر کاشان تعداد ۳۹ مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی انجام دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باتوجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا اعلام شده بود در طول این مدت بیش از ۸۷ هزار و ۵۶۲ مورد از واحدهای صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ هزار و ۷۴۱ مورد تذکر، ۵۳ مورد تعهد و ۱۹۰ مورد واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی، پلمب شدند.

 وی در پایان با توجه به کشف اقلام بهداشتی زیادی در سطح داروخانه‌ها و فروشگاه مواد غذایی یادآور شد: این طرح کماکان ادامه دارد؛ حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیاندازد با پشتیبانی دستگاه قضایی و با همکاری ادارات مرتبط برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول