اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیری راه‌اندازی خط تولید منبت سه‌بعدی در ملایر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان در حوزه مبل و منبت به دنبال آن نیز هستیم خط تولید منبت سه‌بعدی را در ملایر راه‌اندازی کنیم.

پیگیری راه‌اندازی خط تولید منبت سه‌بعدی در ملایر

‍  به‌گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه وقف اظهار کرد: وجود واقفان خیراندیش در این شهرستان جایگاه ویژه را آن بخشیده است.

وی با بیان اینکه ملایر در استان نیز رتبه برتر وقف را دارد گفت: از محل درآمد موقوفات در ملایر تاکنون توسعه و عواید بالایی در شهرستان داشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه عمل به نیت واقف اولویت ما در حوزه وقف است افزود: از زحمات و حمایت‌های فرماندار ویژه شهرستان ملایر تقدیر و تشکر می‌کنم و ایشان را جزء خانواده وقف می‌دانم.

وی با بیان اینکه با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حال رایزنی و عقد قرارداد هستیم گفت: پیگیر این هستیم تا خط تولید دستگاه استریل که قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد به ملایر بیاوریم.

زین‌العابدینی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان در حوزه مبل و منبت به دنبال آن نیز هستیم که خط تولید منبت سه بعدی را در ملایر راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از ضایعات مبل و منبت برای مشاغل خانگی استفاده کنیم.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه شهرستان یک ظرفیت ارزشمند است که بر اساس نیات واقف خدمات شایانی را به مردم شهرستان ارائه می‌دهد گفت: ملایر زادگاه واقفین خیراندیش زیادی از گذشته تا کنون بوده و این واقفین همچنان در شهرستان فعالیت دارند.

قدرت‌الله ولدی افزود: به دنبال ساخت شهر نمایشگاهی مبل و منبت هستیم که یکی از محورهای اصلی این پروژه اوقاف و امور خیریه خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری رئیس اوقاف ملایر در زمینه‌های مختلف با ادارات و نهادهای شهرستان و مردم تصریح کرد: ساخت و سازهایی که اوقاف در حوزه های مختلف دارند در نهایت مزایای آن به خود مردم شهرستان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول