اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

93 درصد شهروندان از کارگران میادین میوه و تره بار رضایت دارند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان به عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بیش از 93 درصد از مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارها از کارگران این مراکز رضایتمندی داشتند.

93 درصد شهروندان از کارگران میادین میوه و تره بار رضایت دارند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به روند افزایشی مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: با وجود آنکه مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار بر عملکرد آنها نظارت مستقیم و مستمر دارند، در مناسبت‌های مختلف نظیر ایام نوروز نیز برای پیشگیری و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، نظارت بر میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد.

وی با شاره به اینکه تمامی بهره‌برداران و کارگران غرف، موظف به رعایت استانداردهای کیفی و کمی تعیین شده از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، اظهار کرد: با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم و با هر نوع تخلفی بدون اغماض برخورد می‌کنیم و تلاش کرده‌ایم تا عملکرد میادین میوه و تره بار موجب آرامش شهروندان شود.

راد با بیان اینکه مراجعات میادین میوه و تره بار به بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است، تصریح کرد: کسب رضایتمندی این حجم از مراجعه‌کنندگان و تامین خواسته‌ها و مطالبات آنان، اگر چه امر دشواری است اما برای پاسخگویی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم و تایید نهادهای بی‌طرف بر موفقیت عملکرد این سازمان مبنی بر خدمات‌رسانی به مردم، گواه این موضوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، تجهیز میادین میوه و تره بار به مبلمان و رسیدگی به فضای سبز آنها را از جمله نکات مثبت این مراکز خواند و خاطرنشان کرد: امروز، میادین میوه و تره بار به فضاهای عمومی مناسبی تبدیل شده‌اند که مراجعه‌کنندگان با آرامش خاطر به آنها مراجعه می‌کنند و با آسودگی و اطمینان، نسبت به تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از این مراکز اقدام می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول