اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

هم‌تیمی موسوی در لوبه/ پشت‌خط زن چکی جایگزین غفور می‌شود؟

تیم والیبال لوبه برای فصل آینده با یک پشت خط زن از جمهوری چک به توافق رسیده است.

هم‌تیمی موسوی در لوبه/ پشت‌خط زن چکی جایگزین غفور می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال لوبه برای فصل آینده یک بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرد. مسئولان این تیم ایتالیایی به تازگی با یان هادراوا، پشت خط زن اهل جمهوری چک به توافق رسیدند.

این پشت خط زن چپ دست و 29 ساله با 198 سانتی‌متر قد دومین خرید جدید لوبه به حساب می‌آید. هادراوا فصل گذشته در تیم اولیشتن بازی می‌کرد و هم‌تیمی سید محمد موسوی بود. وی پیش از این 2 سال در تیم نانت فرانسه بازی کرده بود. نکته جالب درمورد خرید جدید لوبه این است که او سابقه طولانی در تور جهانی والیبال ساحلی را دارد.

برخی رسانه ها گمانه‌زنی کردند که غفور فصل آینده راهی لیگ کره‌جنوبی خواهد شد و به این ترتیب این پشت خط زن چکی جایگزین بازیکن ایرانی لوبه خواهد شد.

یان هادراوا درمورد حضورش در تیم لوبه، اظهار داشت: حضور در لوبه برای من یک لذت بزرگ و فرصت عالی به شمار می‌رود.برای حضور در ترکیب یکی از بهترین باشگاه‌های جهان لحظه‌شماری می‌کنم. باید تلاش کنم که بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول