اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مازندران در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: 7 مرکز اهدای خون در شب‌های قدر فعال و آماده خدمات‌رسانی به داوطلبان اهدای خون هستند و بقیه پایگاه‌ها نیز در شیفت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مازندران در شب‌های قدر

اسماعیل پوریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: هفت مرکز اهدای خون  مازندران در شهرهای ساری ، قائم شهر بابل ،آمل ،تنکابن، بهشهر و جویبار در شب‌های قدر فعال و آماده خدمات‌رسانی به داوطلبان اهدای خون هستند و بقیه پایگاه‌ها نیز در شیفت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

وی افزود: افرادی که نذر اهدای خون دارند توصیه ما به آنان این بوده که می‌توانند اهدای خون را به بعد از شب‌های قدر موکول کنند البته پایگاه‌های انتقال خون درصورت حضور مردم نوع‌دوست استان تا پاسی از شب فعال خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه کاهش مراجعات اهداکنندگان از ۶۰ درصد در زمان بحرانی به 10 درصد رسید، گفت: با توجه به ایام روزه‌داری حضور اهداکنندگان باید در پایگاه های انتقال خون استان مستمر باشد تا مشکلی برای بیماران شاهد نباشیم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اداره کل انتقال خون مازندران از بهبودیافتگان کووید ١٩ که یک‌ماه از بهبودی کامل آنان سپری شده در خواست کرد تا به شکرانه بازیابی سلامتی‌شان با اهدای پلاسما در مرکز انتقال خون بابل به یاری بیماران درگیر با این ویروس بشتابند. 

پوریانی در پایان گفت: بهبودیافتگان کووید ١٩ در صورت تمایل می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ساعت ۸ تا ۱۳ با شماره تلفن‌های ٣٣٣١٤٨٦٣ و ٣٢٣٧١٠٥٥ تماس بگیرند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول