اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 3436 نفر افزایش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 3 هزار و 436 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد یک هزار و 553 نفر بهبود یافته‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به 3436 نفر افزایش یافت

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از تعداد 360 مورد تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 68 نفر جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به سه هزار و 436 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد یک هزار و 553 نفر بهبود یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمار بیماران سرپایی همچنان در حال افزایش است تصریح کرد: از 68 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در استان 52 نفر از بیماران سرپایی و 16 نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 11 نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند که در مجموع تعداد بهبویافتگان در استان به یک هزار و 553 نفر افزایش یافته است.

آقازاده با اشاره به آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به تفکیک شهرستان‌ها اعلام کرد: ارومیه 20 مورد جدید شناسایی شده 14 نفر آنان افراد سرپایی و 6 نفر بستری در بیمارستان، بوکان هشت مورد جدید که پنج مورد سرپایی و سه مورد بستری، خوی 17 مورد جدید مثبت 16 نفر از افراد سرپایی و یک مورد بستری، مهاباد 6 مورد مثبت که 2 نفر سرپایی و 4 نفر بستری، نقده 4 مورد مثبت که 2 نفر بستری و نفر سرپایی، اشنویه یک مورد سرپایی، تکاب پنج نفر سرپایی، سلماس سه نفر سرپایی،میاندوآب 4 نفر سرپایی مثبت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه خوی در وضعیت قرمز قرار دارد و بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا مربوط به خوی است، تصریح کرد: برای خوی برنامه جدیدی طرح‌ریزی شده است و یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس از طریق هیات امنا و کمک یکی از خیرین سلامت تهیه و هفته آینده به بیمارستان آیت الله خویی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول