اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اپل مک بوک ایرهای قبل از سال 2013 را بازنشسته کرد

اپل اعلام کرده به مک بوک ایرهای تولید شده از سال 2013 به قبل خدمات پس از فروش ارائه نمی دهد و آنها را بازنشسته محسوب می کند.

اپل مک بوک ایرهای قبل از سال 2013 را بازنشسته کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل در شرایطی مک بوک ایرهای قدیمی تر از سال ۲۰۱۴ را بازنشسته کرده که بسیاری از آنها محبوبیت زیادی دارند و کماکان به طور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

بخش عمده مک بوک ایرهای بازنشسته شده از اواسط سال ۲۰۱۳ به قبل تولید شده اند و این بازنشستگی برخی مدل های مک بوک پرو که از اواسط سال ۲۰۱۴ به قبل تولید شده اند را هم شامل می شود.

 

مالکان این لپ تاپ ها از این پس در صورت مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت اپل نمی توانند هیچ نوع خدمات پس از فروشی دریافت کنند. این امر منجر به اعتراض برخی کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

اپل آی پادتاچ های نسل پنجم را هم در فهرست بازنشستگی خود قرار داده است. احتمال می رود این شرکت در آینده نزدیک این فهرست  را باز هم توسعه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول