" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز طرح بهارانه کتاب در ۲۵ کتاب‌فروشی مازندران

معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: طرح فروش کتاب با ۲۰درصد تخفیف با عنوان بهارانه کتاب همزمان با سراسر کشور، در ۲۵ کتاب‌فروشی فعال استان شروع شد.

آغاز طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ این اداره کل اظهار کرد: شروع طرح "بهارانه کتاب" روز شنبه ۲۰ اردیبهشت و پایان طرح ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

وی‌ افزود: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب‌خوانی ،تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب‌فروشی های سراسر کشور، مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

فرجی تصریح کرد: در این طرح، کتاب‌فروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند پس از ثبت‌نام در سایت tarh.ketab.ir می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند به مخاطبان عرضه کنند، مؤسسه خانه کتاب نیز مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتاب‌فروشی‌ها پرداخت خواهد کرد.
 
این مسؤول در ادامه شرایط عمومی طرح را به شرح زیر اعلام کرد؛  

۱.میزان یارانه خرید برای هر کتاب ۲۰ درصد است، مدت زمان اجرای طرح بهارانه کتاب ۱۱روز "شروع طرح شنبه ۲۰ اردیبهشت و پایان طرح روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت خواهد بود".

۲.سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

۳. سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰۰ هزار ریال است و مدت زمان تسویه حساب با کتاب‌فروشی‌ها عضو طرح دو هفته پس از اتمام طرح خواهد بود.

* تنها  کتاب‌فروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای شرایط زیر باشند؛

۱. داشتن پروانه کسب با تاریخ معتبر و مورد تأیید مراجع ذیصلاح 

۲. داشتن رایانه و دسترسی به اینترنت

۳. نصب پوستر طرح در ورودی و محل قابل رویت فضای کتاب‌فروشی تا پایان بهارانه کتاب ۱۳۹۹ و غیره

به گزارش فارس: معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به معرفی کتاب‌فروشی‌های فعال و عضو طرح در سال ۱۳۹۹ برای بازدید و خرید علاقمندان از کتاب‌فروشی‌ها و ترغیب کتاب‌فروشی از طرح یارانه کتاب برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی پرداختند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول