اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

221 اثر به اولین جشنواره ملی رسانه‌ای گره ارسال شد/ نکا دهه سوم خرداد ماه میزبان جشنواره ملی گره

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای گره با اشاره به ارائه فراخوان این جشنواره از اسفندماه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا گفت : در بازه زمانی اعلام شده برای ارسال آثار، 221 اثر به اولین جشنواره ملی رسانه‌ای گره ارسال شد که در حال داوری است.

221  اثر به اولین جشنواره ملی رسانه‌ای

رضا مبینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: کانون بسیج رسانه نکا به عنوان پایلوت بسیج رسانه کشور در یادداشت‌نویسی و پایتخت یادداشت‌نویسی ایران؛ میزبان جشنواره ملی رسانه‌ای " گره" با موضوع تخصصی یادداشت‌نویسی "کرونا" است.

وی افزود: جشنواره " گره" جشنواره‌ای است  که به همت و میزبانی کانون بسیج رسانه نکا و با همکاری سازمان بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بیمه تعاون کشور برگزار می شود.

مبینی با بیان اینکه جشنواره ملی رسانه‌ای گره در حوزه تخصصی یادداشت‌نویسی " کرونا" برگزار و شامل شاخه‌ها و رشته‌های دیگری نبود، افزود: این جشنواره در حوزه تخصصی یادداشت‌نویسی بود که با توجه به شرایط بحرانی جامعه استقبال خوبی از آن انجام شد.

وی با اعلام اینکه زمان ارسال آثار از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۹ بود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد ارسال آثار در روزهای پایانی افزایش یافت این بازه زمانی از ۱۵ فروردین تا ۳۱ فروردین ماه ۹۹ تمدید شد.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای " گره" گفت: زمان ارسال آثار بطور رسمی در ۳۱ فروردین ماه به اتمام رسید؛ اما با توجه به تقاضای برخی از نمایندگان جشنواره در استان‌های مختلف کشور جهت تمدید مجدد جشنواره، بر آن شدیم که زمان ارسال آثار جشنواره را به مدت ۱۵ روز به حالت انتظار برای این افراد نگه داریم تا استان‌هایی که دیرتر در جریان جشنواره قرار گرفتند بتوانند آثار خود را برای ما ارسال کنند.

مبینی افزود: در مجموع ۲۲۱ اثر از ۲۳ استان کشور برای ما ارسال شد که استان‌های مازندران، همدان و لرستان بیشترین آثار ارسالی را داشتند.

وی اضافه کرد: این آثار ابتدا در مرحله راستی آزمایی قرار گرفت که در این مرحله ۳۱ اثر حذف و ۱۹۰ اثر باقی ماند و به مرحله داوری رسید.

 دبیر جشنواره ملی رسانه ای " گره"  با اشاره به اینکه شاید از نظر برخی تعداد آثار ارسال شده کم باشد؛ یادآور شد: با توجه به اینکه این جشنواره فقط در حوزه تخصصی یادداشت‌نویسی برگزار شد، اکثر شرکت کننده‌ها از اهالی رسانه یعنی نویسندگان، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران بودند؛ در مجموع آثار خوبی ارسال شد که در کنار همه این موارد، کیفیت آثار اولویت مهم ما بود.

مبینی گفت: کیفیت آثار ارسالی مهمترین اولویت برای ما در این جشنواره است که در مجموع ۱۹۰ اثر برای داوری ارسال شد و داوران در حال بررسی این آثار هستند که نتیجه در دهه اول خرداد ماه به ما اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره افزود: در ستاد برگزاری جشنواره مقرر شد که دهه سوم خرداد ماه اختتامیه جشنواره در نکا برگزار شود که امیدواریم در آن تاریخ جشن خداحافظی کرونا را هم بگیریم.

به گفته مبینی، اولین جشنواره ملی رسانه‌ای " گره " در حوزه یادداشت نویسی و با موضوع " کرونا " با حضور مسؤولان کشوری و استانی؛ دهه سوم خرداد ماه به میزبانی بسیج رسانه نکا در شهرستان نکا مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول