اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 30 هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: در ماه مبارک رمضان با هدف رفع نیازهای نیازمندان در طرح سفره برکت تعداد 30 هزار قرص نان در مناطق محروم شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع 30 هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، صالح محبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کمک به مردم آسیب‌پذیر منطقه طبق هماهنگی‌های انجام شده با نانوایی‌های مناطق محروم و آسیب‌پذیر هزینه 30 هزار قرص نان به آنها پرداخت شده تا به  افراد نیازمندی که توسط قرارگاه فرهنگی اسرا  شناسایی شده  قرص‌های نان رایگان بین آنها توزیع شود.
وی تصریح کرد: این طرح در قالب برکت سفره و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر و رفع نیازهای آنها اجرا می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: همچنین در راستای رزمایش «کمک مومنانه» طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این اداره 520 بسته معیشتی را بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.
وی با اشاره به برگزاری افطاری ساده طبق منویات مقام معظم رهبری ابراز کرد: در سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در 10 منطقه آسیب‌پذیر و محروم شهرستان در قالب «کاروان نسیم کرامت» طی دو روز ضمن برگزاری برنامه‌های فرهنگی حدود 10 هزار بسته افطاری ساده توزیع شده است.
محبی با بیان اینکه در شب‌های قدر صحن امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان بسته است، گفت: با توجه به بیماری کرونا و در راستای پیشگیری و مبارزه با این بیماری شب‌های قدر صحن این امامزاده شریف بسته است.
وی خاطرنشان کرد: برای استفاده از ادعیه و اعمال این شب‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی، گروه فرهنگی اسرا و اداره اوقاف اعمال و ادعیه این شب‌ها از صحن امامزاده یحیی بن زید (ع) به صورت زنده پخش می‌شود که مردم می‌توانند از طریق صداوسیمای مرکز گلستان و پیج اینستاگرام از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول