اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» ویژه اعضای کانون‌های مساجد در قالب طرح ملی «راهکار» و پیوستن اعضای کانون‌ها به پویش «رزمایش همدلی برای ایران همدل» خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «فهما» میزبان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» است، اظهار کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های مساجد است و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در قالب طرح ملی «راهکار» و پیوستن اعضای کانون‌ها به پویش «رزمایش همدلی برای ایران همدل» و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

لزوم مطالعه کتاب اسرار ماه رمضان برای شرکت در مسابقه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه بیان کرد: به همین منظور اعضای کانون‌های مساجد کردستان باید کتاب «اسرار ماه رمضان» نوشته محمدتقی فیاض بخش را مطالعه کرده و برای شرکت در این مسابقه به پورتال الکترونیک بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

گلباغی، با بیان اینکه شرکت اعضای کانون و کسب نمره قبولی در این مسابقه در شاخص‌های ارزیابی آن کانون در سال ۱۳۹۹ لحاظ می شود، اضافه کرد: در پایان به نفرات برگزیده این مسابقه کتابخوانی نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

شناسایی افراد متضرر از کرونا در قالب طرح ملی راهکار

وی خاطر نشان کرد: طرح ملی «راهکار»، با ارائه راهکارهای مفیدی همچون شناسایی افراد نیازمند و متضرر از کرونا و جلب مشارکت‌های خیرین، موجی از همدلی و همراهی اعضای کانون‌های مساجد در یاری رساندن به این قشر ضعیف جامعه را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی راهکار « رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان» پیرو بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان امسال اجرا می‌شود، افزود: این طرح در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اهداف این طرح عنوان کرد: «طرح ملی راهکار» با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌ریزی شده است.

گلباغی در پایان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، 14 برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه‌ای، شامل هفت برنامه مسجد محور با موضوعات ایمان، همدلی، کار و ایثار و هفت برنامه خانواده محور با موضوعات خانه‌های نورانی، با کتاب درخانه، مثل مسجد، به توان مهربانی، به وقت لبخند، خانه‌ات آباد و کمک مومنانه در طرح ملی «راهکار» پیش بینی شده است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول