اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون شنا: کلیپ غیرمتعارف توسط افراد غیرمرتبط ساخته شده است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو انتشار کلیپی غیرمتعارف در این ورزش را به افراد غیرحقوقی و غیرمرتبط منتسب کرد.

رئیس فدراسیون شنا: کلیپ غیرمتعارف توسط افراد غیرمرتبط ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا و طی کردن دوران قرنطینه موجب شده تا چالش‌ها و کمپین‌ها مختلفی برای رشته‌های ورزشی ایجاد شود. در همین راستا، فدراسیون جهانی شنا هم از شناگران درخواست کرد تا در چالشی که راه‌اندازی شده، حضور پیدا کنند.

گروهی از شناگران کشورمان هم با ضبط ویدئویی از خود با لباس نامتعارف، در این چالش حضور پیدا کردند که ویدئوی آنها توسط فدراسیون جهانی در فضای مجازی پخش شد. انتشار این ویدئو سر و صدای زیادی ایجاد کرد، اما محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پس از چالش اخیر ورزشکاران در قرنطینه، کلیپی در این باره از سوی افراد غیرحقوقی و غیر مرتبط با فدراسیون ایران در فضای مجازی منتشر شده و صفحه فدراسیون جهانی هم آن را بازنشر کرده بود.

وی افزود: در این چالش هر یک از شناگران که پس از شیوع کرونا و تعطیلی استخرها در خانه تمرینات را دنبال می‌کنند، کلاه شنا خود را به سویی پرتاب می‌کنند. گویا یک صفحه اینستاگرامی تصاویر افراد مختلف، علاقه‌مندان به شنا و حتی برخی ورزشکاران آماتور دختر و پسر و البته سه تا چهار ملی پوش ایران را به صورت پشت سرهم به صورت کلیپ درآورده و آن را برای فدراسیون جهانی ارسال کرده و فینا هم بدون اطلاع آن را بازنشر داده است.

رئیس فدراسیون شنا گفت: پس از بررسی موضوع طی یک ایمیل، از فینا خواستیم که تمام اطلاعات و مسائل مربوط به شناگران و تیم‌های ایران را تنها از درگاه فدراسیون دریافت کنند. گویا آنها نیز این کلیپ را از صفحه خود حذف کردند. بدیهی است فدراسیون شنا با بررسی بیشتر موضوع در صورت تخلف پیگیر ابعاد حقوقی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول