اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فاز نخست اصلاح شبکه آبفا در بافت قدیم زنجان به پایان رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: فاز نخست پروژه اصلاح شبکه در بافت قدیم شهر زنجان شامل ضلع شمالی خیابان امام حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه‌میدان به پایان رسید.

فاز نخست اصلاح شبکه آبفا در بافت قدیم زنجان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه شامل تمامی اقدامات لازم برای احداث خطوط اصلی و واگذاری اشتراکات جدید در حوزه آب و فاضلاب به انجام رسیده و پس از اجرای طرح پیاده‌راه توسط شهرداری، ادامه طرح شامل خط لوله فاضلاب و خط لوله آب ضلع جنوبی خیابان امام به همراه انشعابات مربوطه نیز اصلاح و بازسازی خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در هسته مرکزی شهر زنجان شامل خیابان‌های: امام، ضیائی ، محدوده امامزاده سید ابراهیم و تمام محوطه تاریخی بازار اجرا می شود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به حساسیت‌های این پروژه که در خطوط شریانی شهر زنجان اجرا می‌شود تلاش شده است امکانات و تجهیزات لازم به صورت کامل و متناسب با شرایط محیطی و فیزیکی این منطقه از شهر زنجان انتخاب و بکارگیری شود.

جزء قاسمی تصریح کرد: نیروهای فعال در این پروژه نیز جزو زبده‌ترین نیروهای متخصص در حوزه آب و فاضلاب می‌باشند که با مقتضیات بافت قدیم شهر زنجان آشنایی کامل داشته و ملاحظات معماری در بافت تاریخی هسته مرکزی شهر زنجان به ویژه بازار این شهر را نیز مورد لحاظ قرار خواهند داد.

وی گفت: تا کنون 350 متر خط اصلی شبکه به قطر 200 میلی متر از جنس پلی اتیلن در محدوده این پروژه احداث شده و 80 فقره انشعاب آب نیز برای مشترکان قدیم و جدید  در این محدوده نصب و واگذار شده است.

این مسؤول افزود: خط اصلی شبکه فاضلاب کوچه‌های فرعی منتهی به خیابان امام نیز اجرا شده و انشعابات باقیمانده مشترکین نیز در این محدوده در حال نصب می‌باشد.

جزء قاسمی با اشاره به همکاری مطلوب و سازنده شهرداری زنجان و راهنمایی و رانندگی، از همیاری و همراهی اصناف و ساکنین هسته مرکزی شهر زنجان در اجرای پروژه اصلاح شبکه این منطقه گفت: با همراهی بی نظیری که مردم با عوامل شرکت آب و فاضلاب داشته‌اند امیدواریم این پروژه در مدت زمانی کوتاه‌تر از مدت تعیین شده و با کیفیت بیشتر به پایان برسد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول