اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف بیش ۱۱۵ کیلوگرم هروئین و شیشه در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 106 کیلو و900 گرم هروئین و 10 کیلو و 200 گرم شیشه در شهرستان قاین خبر داد.

کشف بیش ۱۱۵ کیلوگرم هروئین و شیشه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار مجید شجاع ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل محورهای عبوری به یک اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو 106کیلو و 900 گرم هروئین و 10 کیلو و 200 گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز و از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران در مجموع این عملیات 115 کیلو و100 گرم هروئین و شیشه کشف، یک خودرو توقیف و سه متهم دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام و روانه زندان شدند.

شجاع با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول