اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پلاک‌گذاری 17 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در گلستان

رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان گفت: تاکنون 17 هزار پلاک منطقه‌ای و ملی بر روی ادوات کشاورزی استان گلستان نصب شده است.

پلاک‌گذاری 17 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله اسدی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان گرگان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ طرح شماره گذاری ترکتور آغاز شد که در دو قالب طرح و نوشماره از طریق کارخانه انجام گرفت.

وی با اشاره به پلاک گذاری ملی منطقه‌ای ۱۷ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان گلستان تصریح کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۹۰۰ تراکتور و کمباین در قالب طرح پلاک‌گذاری شده است.

رئیس شماره گذاری راهور استان گلستان در خصوص اجرای عملیات پلاک‌گذاری در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۳۰۰ پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان انجام شد که این روند عملکرد نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

* کشت یک هزار و ۹۹۴ هکتار سیب زمینی و ۴۳۰ هکتار چغندر در بخشدار بهاران گرگان

اسدی با اشاره به افزایش هزینه پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از ۱۵۰ به ۲۰۰ هزار تومان گفت: راهور به هیچ عنوان هزینه‌ای در این زمینه دریافت نمی‌کند و به صورت رایگان اقدامات انجام می‌شود.

محمود مطلبی بخشدار بهاران نیز در این جلسه از کشت یک هزار و ۹۹۴ هکتار سیب زمینی و ۴۳۰ هکتار چغندر در این بخش خبر داد و گفت: موضوعی که مغفول مانده عدم تمکین به نرخ ادوات کشاورزی است که باید در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شود.

علی گلبینی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرگان نیز از فعالیت ۱۹ شرکت حمل و نقل در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برنده مناقصه تاکنون قیمت حمل و نقل محصولات کشاورزی را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول