اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

در پویش میم مثل مردم به دنبال معرفی آوینی‌های جدید هستیم

مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری پویش «میم مثل مردم» با محوریت تجربه نگاری خدمات گروه‌های جهادی و مردمی در عرصه مقابله با کرونا گفت: فعالان هنری و رسانه‌ای استان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ، عکس، پوستر، مصاحبه، گفت‌وگو، دل نوشته و خبر ارسال کنند

در پویش میم مثل مردم به دنبال معرفی آوینی‌های جدید هستیم

سجاد ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در پویش «میم مثل مردم» به دنبال جامه عمل پوشاندن به مطالبه و آرزوی رهبر معظم انقلاب در معرفی آوینی‌های جدیدی هستیم، اظهار کرد: آوینی‌های که بتوانند با گفتار، نوشتار و کارهای هنری و نمایشی، جزئیات جهاد عظیم مردمی در مبارزه با کرونا را به شیرینی روایت و آن را در تاریخ ماندگار کنند.

وی با اشاره به اهداف پویش میم مثل مردم افزود: پویش «میم مثل مردم» با محوریت تجربه نگاری خدمات گروه‌های جهادی و مردمی در عرصه مقابله با کرونا، لبیکی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب است.

مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری معظم انقلاب در خصوص لزوم ثبت تجربیات و دستاوردهای آزمون بزرگ ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش «میم مثل مردم» تلاش می‌کند در روایت این حجم عظیم از خدمات مردمی صورت گرفته، آوینی های جدیدی به فضای هنری و رسانه‌ای کشورمان معرفی کند.

وی با بیان اینکه ثبت هنرمندانه و زیبای تلاش‌های کم‌نظیر و عظیم مردمی در مقابله با ویروس کرونا و روایت صحیح، دقیق و زیبای مجاهدت‌های این مردم بی‌شک یادآور مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: این اقدام نیاز به نگاه هنرمندانه‌ای همچون نگاه آقا سید مرتضی آوینی دارد که در «میم مثل مردم» به دنبال معرفی هنرمندان پرتلاشی هستیم که بتوانند با شناخت این نگاه و با توجه به ظرافت‌های لازم به روایت مجاهدت عظیم مردم ایران در مقابله با کرونا بپردازند.

ستوده با بیان اینکه تاکنون آثار خوبی برای دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، افزود: از عموم فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان که امکان ثبت این تجربیات بی‌نظیر را دارند، دعوت می‌کنیم تا با حضور فعال در این جشنواره، عظمت همدلی و همراهی ملت ایران در وقایع اخیر را در تاریخ ثبت کنند.

مسؤول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالان هنری و رسانه‌ای استان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ، عکس، پوستر، مصاحبه، گفت‌وگو، دل نوشته و خبر ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه جاری است و آی دی @gil_cyber در شبکه‌های مختلف اجتماعی و نیز شماره تماس ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ جهت دریافت آثار، ایده‌ها و پیشنهادات در اختیار علاقه‌مندان می‌باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول