اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع ۱۹۰۰ بسته مواد غذایی توسط آستان قدس رضوی در قوچان

مسؤول کانون خادمیاران رضوی در قوچان گفت: حدود یک هزار و ۹۰۰ بسته مواد غذایی توسط آستان قدس رضوی برای توزیع میان نیازمندان در این شهرستان تهیه شد که تاکنون ۷۰۰ بسته توزیع و یک هزار و ۲۰۰ بسته در آینده توزیع می‌شود.

توزیع ۱۹۰۰ بسته مواد غذایی توسط آستان قدس رضوی در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، غلامحسین برازنده ظهر امروز در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی در این شهرستان در مصلای قبا، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه به فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته و مردم، خیرین و مسؤولان دلسوز پای کار آمدند و به دشمن نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی در قوچان با اشاره به حرکت مؤمنانه آستان قدس رضوی و خادمیاران، افزود: حدود یک هزار و‌ ۹۰۰ بسته مواد غذایی تاکنون تهیه شده که ۷۰۰ بسته شامل برنج، ماکارونی، رب و حبوبات توزیع و یک هزار و ۲۰۰ بسته دیگر آماده توزیع است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار غذای متبرک امام رضا(ع) در سطح بیمارستان‌ها و حاشیه شهر و روستای این شهرستان توزیع شده است، گفت: یک هزار و ۳۰۰ غذای نذری هم توسط خادمیاران رضوی توریع شد و هر پنجشنبه نیز توزیع غذا ویژه محرومان شهری و روستایی انجام می‌شود.

برازنده با تأکید بر اینکه فعالیت خادمیاران رضوی با تکیه بر ظرفیت امام رضا(ع) و تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک به نیازمندان است، بیان کرد: نزدیک به ۴ هزار خانواده شناسایی شدند و خدمات مختلفی را دریافت می‌کنند که مهم‌ترین آن اهدای بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف با حفظ کرامت انسانی از طرف امام رضا(ع) است.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی در قوچان یادآور شد: همه ساله یک بسته نوشت افزار و لوازم تحصیلی در شهریورماه توزیع می‌شود که تاکنون ۶۰۰ بسته توزیع شده و ۲۰۰ بسته آن مربوط به سال تحصیلی جدید است.

برازنده از اعزام یک هزار زائر قوچانی بالای ۴۰ سال به مشهد مقدس تحت عنوان زیارت اولی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال کارت هدیه در مبالغ مختلف میان ۲۰۰ نفر از سادات و بیماران صعب‌العلاج این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به معرفی ۴۰ نفر از زوج‌های جوان برای اخذ وام از طریق موجودی آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال نیز جهیزیه تهیه شده و اقلام دیگری مانند بخاری، فرش و تلویزیون نیز تهیه و اهدا شده است.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی در قوچان با بیان اینکه طی اسفند و فروردین نیز ۳ تن گوشت متبرک در این شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: برای نزدیک به ۶۵ نفر اشتغال‌زایی با کمک بسیح سازندگی سپاه و کمیته امداد امام(ره) صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول