اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تلاش دولت برای دخالت در تصمیم‌گیری مجلس انقلابی خنده‌دار است

منتخب مردم کبودرآهنگ در مجلس یازدهم با انتقاد از تلاش دولت برای دخالت در تصمیم‌گیری‌های مجلس انقلابی گفت: کنترل تورم و ایجاد اشتغال زمانی موثر است که دولت و مجلس دست به دست هم دهند، اگر هر کدام از اینها بر موضع خود پافشاری کنند قطعا مطالبات مردم بی پاسخ می‌ماند.

تلاش دولت برای دخالت در تصمیم‌گیری مجلس انقلابی خنده‌دار است

عیسی جعفری منتخب مردم کبودرآهنگ در مجلس یازدهم  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عزم دولت برای همسو کردن هیأت رئیسه مجلس آینده با خود گفت: تلاش دولت برای دخالت در تصمیم‌گیری مجلس آینده خنده دار است چون اکثریت قریب به اتفاق منتخبان چهره‌های انقلابی هستند، آنها بر اساس تفکراتی که داشتند از مردم رأی گرفتند بنابراین با همین فکر برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه ورود می‌کنند.

وی با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم همه خواستار آن هستند که به انتظارات مردم پاسخ دهند، افزود: خیلی بعید می‌دانم دولت اصراری به پیگیری این مسئله داشته باشد، گرچه مطلوبش آن است که با یک مجلس کاملا همراه کار کند. به دولت توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد در یک سال و نیم باقی مانده کارهای برزمین مانده‌اش را به سرانجامی برساند، به نفعش است که با مجلس هماهنگ شود.

منتخب مردم کبودرآهنگ در مجلس یازدهم اظهار کرد: اگر دولت خود را با مجلس یازدهم هماهنگ کند می‌تواند بخشی از کارهای برزمین مانده را پیش ببرد، ضمن آنکه مجلس نیز علاقمند است دولت در این مدت جنب و جوش بیشتری از خود نشان دهد. امروز مردم توقع دارند مجلس و دولت قدم‌هایی را در حوزه کنترل تورم و ایجاد اشتغال بردارند.

وی افزود: کنترل تورم و ایجاد اشتغال در کشور زمانی موثر است که دولت و مجلس دست به دست هم دهند، اگر هر کدام اینها بر موضع خود پافشاری کنند قطعا مطالبات مردم بی پاسخ می‌ماند. همه منتخبان عزم خود را جزم کردند تا اقدام بزرگی را در حوزه اشتغال و مبارزه با تورم انجام دهند.

این فعال اصولگرا درباره تلاش دولت برای ساماندهی منتخبان مستقل و اصلاح طلب به منظور معامله‌گری با نامزدهای کرسی ریاست مجلس، گفت: تعداد نمایندگان مستقل، طرفدار دولت و اصلاح طلب در مجلس آینده کمتر از 40 نفر هستند. قاعدتا آنها یک سبد رأیی دارند و جذب همین آرا برای برخی افراد که می‌خواهند در هیأت رئیسه حضور پیدا کنند، شاید محل توجه باشد و بخواهند با این گروه از منتخبان وارد صحبت‌های پشت پرده شوند اما در هر صورت قدرت فراکسیون اکثریت به گونه‌ای است که تأثیری از این اتفاق نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول