اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجازه بازگشایی و فعالیت میدان دواب را نمی‌دهیم/ انتقاد از مشکلات فاضلاب بناب

فرماندار بناب گفت: تا زمانی که مسایل و مشکلات بهداشتی میدان دواب حل نشود، اجازه بازگشایی و فعالیت آن را نخواهیم داد.

اجازه بازگشایی و فعالیت میدان دواب را نمی‌دهیم/ انتقاد از مشکلات فاضلاب بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب امین رفیعی امروز در مجمع سلامت و ستاد شهرستانی مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان اعلام شیوع کرونا با هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با کرونا با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات بسیاری انجام شد و در این رابطه شیوع این ویروس در شهرستان به مرحله کنترل رسید.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهرستان اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها طی دو مرحله رزمایش مؤمنانه در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شد و یک مرحله دیگر نیز در آخر ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که جا دارد از کمک‌های مردم، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد تقدیر و تشکر بعمل آید.

رفیعی به مشکلات بهداشتی میدان دوّاب شهرستان بناب اشاره کرد و افزود: این موضوع متأسفانه برای چندمین بار است که در جلسات و کار گروه‌های مختلف مطرح شده ولی هنوز برای تکمیل آن اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: بنده در حضور دادستان عمومی شهرستان عرض می‌کنم تا زمانی که مسایل و مشکلات بهداشتی میدان دواب حل نشود، اجازه بازگشایی و فعالیت آن را نخواهیم داد و این ایام بهترین ایام برای سروسامان دادن به وضعیت بهداشتی آن است.

رفیعی در ادامه با اشاره به مشکلات فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) نیز گفت: بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده 6 کیلومتر فاضلاب این شهرک کار شده و تنها 500 متر آن باقی مانده و قرار است دو ایستگاه پمپاژ نیز در این شهرک راه‌اندازی شود.

وی اظهار امیدواری کرد که تا آخر شهریور ماه سال جاری شاهد حل مشکل فاضلاب این شهرک باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول