اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 340 بسته غذایی در بین جامعه هدف بهزیستی خدابنده

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از توزیع 340 بسته غذایی به ارزش 85 میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت : ارزش هر بسته غذایی 250 هزار تومان و در سه مرحله توزیع شده است .

توزیع 340 بسته غذایی در بین جامعه هدف بهزیستی خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده عصمت نصیری با بیان اینکه 45 خیر در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مشارکت داشتند، اظهار کرد: به‌طور قطع کمک‌های مردمی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و به‌ویژه معلولان تحت پوشش و آسیب دیدگان از کرونا دارد.

وی با اشاره به افتتاح یک واحد مسکن مددجوی دو معلول در ماه ضیافت الهی عنوان کرد: برای ساخت مسکن مددجویی مبلغ 36 میلیون تومان برای خانواده دو معلول روستایی و 60 میلیون تومان برای خانوار دو معلول شهری وام بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود و تاکنون تاکنون برای 48 خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است.

 نصیری با بیان اینکه چهار کارگاه خیاطی معلولین، مددجویان و زنان سرپرست خانوار با اختصاص خط تولید خود به تولید ماسک، روزانه بیش از 5 هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌دهند، اظهار کرد: با مشارکت خیرین بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده و گندزدادنیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خریداری شده و توسط مددکاران در اختیار مددجویان قرار داده می‌شود.

این مقام مسؤول، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در پویش همدلی مؤمنانه تاکید کرد: اقشار مختلف مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره‌ حساب‌  210291434525011 شماره کارت 5029081015902386 مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان خدابنده به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول