اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محرومیت‌زدایی پایدار و ریشه‌ای باشد/ ظرفیت‌های اقتصادی گنبدکاووس به نفع محرومان فعال شود

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی باید هدفمند و ریشه‌ای دنبال شود، اظهار کرد: ظرفیت‌های اقتصادی گنبدکاووس باید به نفع محرومان شهرستان فعال شود.

محرومیت‌زدایی پایدار و ریشه‌ای باشد/ ظرفیت‌های اقتصادی گنبدکاووس به نفع محرومان فعال شود

حجت‌الاسلام محمود ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس، با اشاره به حضور بی‌نظیر و پرشور گروه‌های مردمی، پویش‌ها، ادارات و نهادهای انقلابی و همچنین خیرین شهرستان گنبدکاووس در «رزمایش مساوات، همدلی» و «کمک مومنانه»، اظهار کرد: شما در هیچ کجا این حجم از همدلی، هماهنگی، مهرورزی و حضور در صحنه را مشاهده نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه مجموعه همه نیروهای انقلاب در گنبدکاووس از هیئت‌ها و سمن‌ها گرفته تا جوانان، طلاب، روحانیون، ورزشکاران، دانشجویان، بسیجیان و ایثارگران همه و همه در صحنه کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا بودند، افزود: حضور پررنگ نهادهای انقلابی همچون بسیج، سپاه و بنیاد مستضعفان نیز این مسیر را به تکامل رساند که جای بسی خرسندی و شکرگزاری دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس نیز به خوبی در این عرصه درخشیدند، خاطرنشان کرد: گنبدی‌ها همواره در طول سال‌های متمادی نشان داده‌اند که در مواقع حساس و نیازمندی انقلاب اسلامی با تمام وجود در صحنه حاضر بوده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

ترابی بر لزوم برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از توان و انرژی گروه‌های مردمی، سمن‌ها، هیئت‌ها و بسیجیان بعد از پایان بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: به نظرم نباید این ظرفیت‌های بزرگ با پایان گرفتن مقابله با کرونا به فراموشی سپرده شود، بلکه باید با سازماندهی و هدایت درست در مسیر محرومیت‌زدایی پایدار و ریشه‌ای و جهت‌گیری جهادی و انقلابی تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بزرگ شهرستان گنبدکاووس به ویژه در حوزه اقتصادی، اضافه کرد: انتظار ما این است که این ظرفیت‌ها به نفع محرومان شهرستان گنبدکاووس فعال شده و منافع گردش مالی اقتصادی کارخانجات و فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی شهرستان در درون شهرستان با هدفمندی و برنامه‌ریزی کلان هزینه شود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه همانطور که قبلا در دیدار با جوانان و سمن‌ها تاکید کردم همچنان معتقد به راه‌اندازی گروه‌های جهادی مردمی برای رفع محرومیت‌های تاریخی در روستاهای شهرستان هستم، تصریح کرد: امیدواریم با همت گروه‌های مردمی فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی بتوانیم در مسیر توسعه شهرستان گام‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول