اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم همدان بدون نگرانی شب‌های قدر را در مساجد احیا کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شب نوزدهم ماه رمضان بدون مشکلی مراسم شب احیا در محافل و مساجد برگزار شد گفت: مردم همدان بدون نگرانی در دو شب‌ آتی قدر در مساجد حضور یابند.

مردم همدان بدون نگرانی شب‌های قدر را در مساجد احیا کنند

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تقدیر از مسوولان کشوری و استانی در خصوص ایجاد زمینه برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد اظهار کرد: به لطف و عنایت خداوند و تدبیر مقام معظم رهبری، پیگیری مستمر شبکه تبلیغی، عنایت ویژه وزیر بهداشت در شب نوزدهم ماه رمضان اولین شب از لیالی قدر محافل و مساجد دینی به روی مشتاقان باز شد تا مومنان بتوانند با حضور در مساجد، هیات‌ها و تکایا اعمال شب قدر را در کنار خواهران و برادران ایمانی خود به جا آورند.

وی با تقدیر ویژه از مسوولان استانی در خصوص ایجاد مقدمات برگزاری مراسم شب قدر در استان گفت: بسیجیان نیز خالصانه وارد میدان شدند و برای برگزاری مراسم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مساجد کمک کردند و در نتیجه همه دست به دست هم دادند تا شاهد حضور بسیار زیبا و با طراوت مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از ۲۰۰ نقطه شهری استان و عموم روستاها باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امیدواریم شب‌های آتی نیز شاهد حضور بیشتر مردم در محافل مذهبی برای برگزاری شب احیا باشیم افزود: خوشبختانه در اولین شب از لیالی قدر مومنین در کنار هم در مساجد و محافل دینی مراسم را به جا آوردند، چند ماهی عطشی در دلهای اهل ایمان برای حضور در این محافل و مساجد و بهره‌مندی از دعا و مناجات در این بسترها بود که با تلاش مسوولان محقق شد.

وی با دعوت از  عموم مردم برای شرکت در مراسم شب 21 ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این نوید را می‌دهیم مراسم در شب نوزدهم در سراسر استان در کمال سلامت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و هیچ مشکلی در هیچ نقطه‌ای از استان شاهد نبودیم.

نظیری با تاکید به اینکه این امنیت خاطر را به مردم می‌دهیم که بدون نگرانی و ناراحتی می‌توانند در شب بیست و یکم و بیست و سوم در محافل و اماکن مذهبی حضور پیدا کنند و دست‌هایی در کنار هم به سمت آسمان دنبال شود گفت: البته این با تلاش و جدیت تیم شبکه بهداشت و درمان و استمرار حضورشان محقق شده که قدردان هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول