اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع اقلام بهداشتی در بین کودکان کار و متکدیان/ مصرف 120 هزار لیتر ضدعفونی کننده برای پاکی شهر

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری اصفهان گفت: توزیع 1200 بسته اقلام بهداشتی در بین کودکان کار، اختصاص 6 هزار پک آموزشی بهداشتی در منطقه حصه و نیز توزیع بسته بهداشتی در کمپ متکدیان از جمله فعالیت‌های این ستاد بوده است.

توزیع اقلام بهداشتی در بین کودکان کار و متکدیان/ مصرف 120 هزار لیتر ضدعفونی کننده برای پاکی شهر

حسین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان برای پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: در پی بحران شیوع ویروس کرونا در کشور و تأثیر آن در زندگی شهری، شهرداری اصفهان نیز همپای مجموعه‌ها درمانی در صف خدمت‌رسانی قرار گرفت.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری اصفهان ادامه داد: از آنجایی که این ویروس به راحتی در مکان‌های عمومی قابل سرایت است، آمادگی افراد جهت مواجهه، مقابله و کنترل آن اهمیت دارد؛ در همین راستا، ستاد پیشگیری و مقابله کرونای شهرداری اصفهان با ۵ کارگروه و ۲۳ مسؤولیت تشکیل شد.

وی در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای اسفند ۹۸ تشریح کرد: تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از بودجه شهرداری اصفهان در شورای شهر برای کنترل، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از نخستین اقدامات صورت گرفته بود تا اعتبار برای سایر فعالیت‌ها در نظر گرفته شود.

امیری افزود: توزیع ۱۴ هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار اصفهان، توزیع ۱۲۰ هزار سبد بهداشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت، توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی در بین کودکان کار، اختصاص ۶ هزار پک آموزشی بهداشتی در منطقه حصه و نیز توزیع بسته بهداشتی در کمپ متکدیان از جمله فعالیت‌های شهرداری اصفهان در حوزه اقلام بهداشتی بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: اکران تبلیغات شهری در وسعت ۶ هزار مترمربع با هدف آموزش عمومی، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در ۵۰۰ نقطه شهر و پاسخگویی به ۲۰ هزار تماس در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر شهری اضافه کرد: وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و تاکسی) به صورت روزانه ضدعفونی می‌شدند، همچنین ۲۴۳ سرویس بهداشتی شهر و معابر پرتردد نیز هر روز ضدعفونی می‌شد که در مجموع ۱۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده برای این کار مصرف شد.

امیری با بیان این که شهرداری اصفهان به دلیل وضعیت جدید به وجود آمده در برخی از خدمات خود تغییر ایجاد کرد، توضیح داد: بازارهای روز کوثر امکان خرید تلفنی را با هدف کاهش ترددها فراهم کردند، کلیه اماکن تفریحی، گردشگری، بازار گل و گیاه، آرامستان، تخت فولاد و.. تعطیل شدند و همچنین مهلت پرداخت کلیه عوارض شهرداری اصفهان تمدید شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری اصفهان در پایان با اشاره به اقدامات نمادین شهرداری اصفهان تصریح کرد: نصب بنرهایی برای قدردانی و امیدآفرینی کادر درمان بر دیواره‌های بیمارستان عیسی بن مریم، اهدای گل و تقدیر از پزشکان، خاموشی چراغ اماکن گردشگری و کاشت نهال امید در محیط بیمارستان خورشید از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ک۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول