اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز 250 هزار نفر عبور کرد

با ابتلای 9 هزار و 974 مورد جدید به ویروس کرونا، مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در روسیه به بیش از 252 هزار نفر افزایش یافت.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز 250 هزار نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز عملیاتی مبارزه با ویروس «کووید-۱۹» در روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان این ویروس ناشناخته با افزایش ۹ هزار و ۹۷۴ موردی به ۲۵۲ هزار و ۲۴۵ نفر افزایش یافت.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی، این مرکز روسی در گزارشی در خصوص وضعیت شیوع کرونا در روسیه اعلام کرد: «در ۲۴ ساعت گذشته، روسیه ابتلای ۹ هزار و ۹۷۴ مورد جدید به کروناویروس را در ۸۴ منطقه مورد تأیید قرار داده است که چهار هزار و ۴۹ مورد از آنها (۴۰.۶ درصد) بدون علائم بالینی بودند که مبتلا به کرونا شده بودند».

در ادامه این گزارش آمده است که در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳ نفر دیگر بر اثر کرونا در روسیه جان خود را از دست داده‌اند تا مجموع فوتی‌های این ویروس به دو هزار و ۳۰۵ نفر افزایش یابد.

مقایسه آمار و ارقام منتشر شده با آمار و ارقام روزهای گذشته، نمایانگر کاهش آمار روزانه مبتلایان کرونا در روسیه است.

طبق آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون دستکم چهارمیلیون ۴۴۱ هزار و ۸۹۱ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از این میان ۲۹۸ هزار و ۲۹۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۵۴ نفر نیز بهبودی یافته‌اند.

آمار و ارقام‌های منتشر شده حاکی از آن است که هم‌اکنون روسیه بعد از اسپانیا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان کشورهای اروپایی را دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول