اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات با اولویت تولید تعریف می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری با اولویت تولید و ایجاد اشتغال زمینه شکوفایی بیش ‌از پیش موقوفات استان را فراهم می‌کند.

طرح‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات با اولویت تولید تعریف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه عمرانی و سرمایه‌گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: وقف یکی از سنت‌های نیکی بوده که از گذشتگان به ما رسیده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با تعریف طرح‌های سرمایه‌گذاری با اولویت تولید و ایجاد اشتغال زمینه شکوفایی بیش ‌از پیش موقوفات استان را فراهم کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به گستردگی استان سمنان و تنوع موقوفات از نظر کاربری آنها، زمینه کار در موقوفات استان زیاد است و باید تلاش شود تا از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده شود.

وی عنوان کرد: باید تلاش شود تا موتور فعالیت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در موقوفات شتاب بیشتری گرفته و با سرعتی بیشتر از گذشته کار کند.

تدینی گفت: وقف پشتوانه اقتصادی دین اسلام است و اگر پویا شود ما دیگر در جامعه مشکلی در حوزه مسائل دینی، مذهبی و اجتماعی نخواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: هرچند اقشار مختلف مردم از زمان تولد تا زمان مرگشان به شیوه‌های مختلف با وقف سروکار دارند، اما متأسفانه به‌خوبی با آن آشنا نبوده و شیرینی و حلاوت آن را درک نمی‌کنند که باید کمک کنیم تا فلسفه وقف در جامعه بیشتر از گذشته عملیاتی شود و اقشار مختلف جامعه آثار و برکات وقف را لمس کنند.

انتهای پیام/2568/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول