اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در دره اردن احداث می‌کند

منابع فلسطینی گزارش کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید برای نظامیان خود دره اردن احداث می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در دره اردن احداث  می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گزارش کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک اردوگاه جدید در نزدیکی واحد‌های مسکونی منطقه «الملیحات» (استان اریحا) در منطقه غور اردن (دره اردن) احداث می‌کند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «دنیا الوطن»، به احتمال زیاد احداث این اردوگاه یکی از گام‌های رژیم صهیونیستی در راستای الحاق دره اردن و اجرای قوانین این رژیم در آن منطقه است؛ منطقه‌ای که به فلسطینیان تعلق دارد.

اهالی منطقه یادشده از دولت فلسطین خواستند که برای مقابله با این اقدام به آنها کمک کند؛‌ آنها می‌گویند که رژیم صهیونیستی بعدها به بهانه تهدید امنیت اردوگاه جدید آنها را از آن منطقه بیرون خواهند کرد.

اهالی این روستا همچنین گزارش کردند که شهرک‌نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی روزانه چندین بار آنها را به بیرون راندن از منطقه تهدید می‌کنند؛ اهالی این منطقه از دولت فلسطین خواستند که به آنها توجه بیشتری داشته باشد.

منطقه غور اردن از دریاچه طبریا در شمال تا دریای بحر المیت امتداد دارد که اسرائیل بخشی از آن واقع در میان بحر المیت و کرانه باختری را اشغال کرده است. غور اردن از بیسان تا صفد در شمال و از عین جدی تا النقب در جنوب و از میانه‌های رود اردن تا دشت‌های شرق کرانه باختری در غرب کشیده شده است؛ غور اردن سی درصد مساحت کرانه باختری را در بر می‌گیرد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در صورت رأی آوردن در انتخابات، حاکمیت رژیم صهیونیستی را بر منطقه غور اردن و شمال بحر المیت در کرانه باختری تحمیل خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول