اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پخش جهانی فیلم «آمیتاب باچان» در آمازون/ بالیوود به دنیای مجازی وارد می شود

فیلم سینمایی «گلابو سیتابو» با بازی «آمیتاب باچان» به صورت جهانی در سایت «آمازون» پخش می شود. کارگردان، نمایش مستقیم در آمازون را طلوع یک دوره جدید برای سرگرمی های هند توصیف کرد.

پخش جهانی فیلم «آمیتاب باچان» در آمازون/ بالیوود به دنیای مجازی وارد می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، فیلم کمدی هندی زبان «گلابو سیتابو» با بازی کهنه کار سینمای بالیوود «آمیتاب باچان» (پیکو) و «ایوشمن خورانا» هنرپیشه برتر هند، در تاریخ ۱۲ ژوئن به طور مستقیم در آمازون پرایم منتشر می شود.

 

این فیلم قرار بود در ماه آوریل در سالن های سینما اکران شود که به خاطر پاندمی کرونا لغو شد.

ویجِی سوبرامانیام مدیر و رئیس محتوای آمازون پرایم در هند گفت: ما در آمازون علایق و خواسته مخاطبین را دنبال می کنیم. «گلابو سیتابو» یکی از فیلم هایی است که برای امسال پیش بینی شده بود. اولین قدم این است که ببهترین محتواها را برای مخاطبین تهیه کنیم.

«شوجوجیت سیرکار» کارگردان فیلم تصمیم به نمایش مستقیم در آمازون را طلوع یک دوره جدید برای سرگرمی های هند توصیف کرد.

 

در این برهه که صنعت سینما تعطیل و وضعیت آینده نامشخص است، حرکت به سوی نمایش در فضای مجازی، جهشی نو برای سینمای هند محسوب می شود.

درآمد در سینمای هند نیز بخاطر اعمال شرایط فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به شدت سقوط کرده است.

«بمب بکس لمیمی»، با بازی «آکشای کومار» هنرپیشه سرشناس و محبوب بالیوود، در ماه ژوئن به طور مستقیم در سرویس دیزنی پلاس Hotstar پخش خواهد شد. گفته می شود حق پخش آن ۱۳ میلیون دلار تعیین شده است. هرچند دیزنی هنوز اطلاعاتی در مورد این همکاری منتشر نکرده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول