اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کمک‌های مومنانه آرامش را در جامعه حاکم کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مردم کردستان با کمک مومنانه به افراد نیازمند، حس نوع‌دوستی والای خود را به نمایش گذاشتند ضمن اینکه موجب آرامش در جامعه شد.

کمک‌های مومنانه آرامش را در جامعه حاکم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در دومین جلسه همکاری شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد با دولت در طرح کمک مومنانه استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند، مردم کردستان حس نوع‌دوستی والای خود به بهترین شیوه به نمایش گذاشتند.

وی گفت: اجرای طرح کمک مومنانه با فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سطح کشور و استان و در ماه مبارک رمضان با استقبال فراوان مردم و دستگاهها و نهادهای دولتی ادامه یافته و تاکنون نیز افراد نیازمند کمک‌های متعددی را دریافت کرده‌اند که قطعا این امر خداپسندانه خاطره خوشی در اذهان باقی خواهد گذاشت.

امیدواریم با ادامه این حمایت‌ها هرچه بیشتر شاهد کمک به نیازمند واقعی در جامعه باشیم

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: اجرای این طرح موجب ایجاد آرامش در بین افراد آسیب‌دیده و نیازمند شده که امیدواریم با ادامه این حمایت‌ها هرچه بیشتر شاهد کمک به نیازمند واقعی در جامعه باشیم.

جعفری اذعان کرد: در این طرح همه مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی و نظامی و انتظامی و سازمان های مردم نهاد به ویژه در بحث مقابله با بیماری کرونا با همه توان وارد این عرصه شده و کمک‌های فراوانی را در اختیار نیازمندان قرار داده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از حضور پرشور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در بحث حمایت از افراد آسیب‌دیده و نیازمند در بحث مقابله با بیماری کرونا و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان در استان تقدیر کرد.

دستگاه‌ها در کمک به نیازمندان از موازی‌کاری خودداری کنند

جعفری در ادامه سخنان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در زمینه کمک به افراد نیازمند از موازی‌کاری خودداری کرده و بر اساس آمار موجود در سامانه سخا که برای کمک به نیازمندان پیش‌بینی شده بسته‌های حمایتی خود را توزیع کنند.

اجرای طرح کمک مومنانه موجب ایجاد همدلی بین مردم، نهادهای دولتی استان شده است

 

وی اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه موجب ایجاد همدلی و اتحاد بی‌نظیر بین مردم، نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اخیرا نیز با رایزنی‌های استاندار و نیز کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور کمک‌های نقدی و غیرنقدی فراوانی در اختیار افراد نیازمند به ویژه مرزنشینان و کولبران دارای کارت شناسایی بانک اطلاعات مرزنشینان استان قرار گرفته است.

جعفری اضافه کرد: کمک‌های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به کارگران فصلی و برخی از هنرمندان استان داده خواهد شد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول