اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

پلمب واحد تولیدی اقلام بهداشتی/پای فعالیت بهائیت در میان است

یک کارگاه غیر استاندارد تولد اقلام بهداشتی که متعلق به چند بهایی بوده است در آخرین بازرسی های دستگاه های نظارتی شناسایی و پلمپ شد.

پلمب واحد تولیدی اقلام بهداشتی/پای فعالیت بهائیت در میان است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس پس از شیوع بیماری کرونا یکی از مشکلات کشور کمبود وسایل بهداشتی و مراقبت فردی نظیر ماسک و گان بود.

از این رو بخش عمده‌ای از کارگاه های تولیدی یا خطوط تولیدی خود را تغییر داده و یا از نو شروع به تولید این اقلام بهداشتی و درمانی کردند.

حالا در این روزهای کرونایی که تولید اقلام بهداشتی و دارویی فوریت خاصی پیدا کرده افراد مجرم و شیادی هم هستند که از آب گل‌آلود ماهی گرفته اند.

همین امر نیاز به نظارت بر فعالیت‌های بهداشتی را از سوی دستگاه های نظارتی مضاعف کرده است تا دست سودجویان قطع شود.

در تازه ترین بازرسی‌های صورت‌ گرفته از سمت وزارت صمت و تعزیرات، از کارگاه های تولیدی لوازم بهداشتی در شمال کشور، یک کارگاه غیرمجاز تولیدی اقلام و لوازم بهداشتی و پزشکی، کشف شده است.

این در حالی است که در بازرسی ها و بررسی ها بیشتر مشخص شده است که صاحبان این کارگاه بهائی بوده اند.

این افراد در این کارگاه غیرقانونی، با تولید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و بیماران، در محیطی غیربهداشتی، با جان هم‌وطنان خود بازی کرده و سود ناشی از این اقدام مجرمانه را را به جیب خود و تشکیلات خود زده اند.

در این کارگاه غیرقانونی، اقلام بهداشتی که الزام به استریلیزه بودن دارند (نظیر پد چشمی، ماسک و...) به شکلی غیربهداشتی و نامناسب تولید شده که با برخورد بازرسین، تولیدی مذکور پلمب و جلوی این فعالیت مخاطره‌آمیز گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول