اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تهیه و توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تهیه و توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان در شب‌های قدر خبر داد.

تهیه و توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان ملایر

حمیدرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره اوقاف از ابتدای ماه رمضان تاکنون برنامه‌های مختلفی را در قالب طرح ضیافت همدلی اجرا کرده است اظهار کرد: این برنامه‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی از اجرای طرح «ضیافت همدلی» در قالب توزیع ۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خبر داد و گفت: برای این تعداد بسته ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد. 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه ملایر تهیه و توزیع بیش از ۳۲ هزار قرص نان بین نیازمندان با همکاری فرمانداری، توزیع شربت نذری، تجلیل از کادر درمان موقوفه سیف‌الدوله بیمارستان امام حسین(ع)، اطعامکادر درمان بیمارستان‌های ملایر و حضور گروه نورالهدی به عنوان کاروان شادی در مناطق مختلف را از برنامه‌های این اداره در سالروز میلاد امام حسن(ع) دانست.

وی از اطعام ۳ هزار نفر در شب‌های قدر خبر داد و گفت: هر شب یک‌هزار غذا از محل در موقوفات مرحوم سیف‌الدوله با همکاری هیات‌‌های مذهبی پخت و بین نیازمندان توزیع می‌شود که برای این تعداد ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نوروزی بیان اینکه برنامه شب‌های قدر نیز به صورت مجازی برای مردم ملایر از سوی اداره اوقاف پخش می‌شود افزود: این برنامه‌ها از ساعت ۲۳ بر روی همه صفحات مجازی شهرستان قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه برنامه مناجات سحرگاهی نیز در امامزاده عبدالله(ع) ملایر ضبط و مستندسازی شده گفت: این برنامه در فضای مجازی قابل رویت است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مساجد و بقاع امامزاده عبدالله(ع) ملایر نیز برای برگزاری  مراسم شب قدر آماده است بیان کرد: این بقعه از ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد برای مردم باز است.

وی گفت: هماهنگی که با هیات امنا انجام شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یک‌چهارم ظرفیت از  مومنانی که قصد انجام اعمال شب قدر را در این مکان دارند خواسته شده دستورالعمل‌های بهداشتی شامل حفظ فاصله یک متری با یکدیگر، استفاده از تسبیح و مهر شخصی، زدن ماسک و پوشیدن دستکش را رعایت کنند.

 انتهای پیام/۸۹۰۱۳/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول